Gå til innhold

Last ned spill til WII?

Husee

Anbefalte innlegg

Ja, det er lov. Og derfor må du kjøpe spela med Wii Points, som du kan kjøpe på f.eks. Absoluttspill.no eller Komplett.no til berre 199 kr.

8399282[/snapback]

Eventuelt kjøpe poengene med kredittkort direkte fra Virtual Console, til ca 160,- (10 euro pr 1000 poeng)

8403869[/snapback]

Det var da voldsomt så mye du betaler for poengene da. Siden kursen på Euro er ca 8 kr pr. Euro her i Fredrikstad får jeg poengene til halv pris i forhold til deg. Kun ca 80 kr pr 1000 poeng her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal være orden i sysakene ja. Har kanalene først og spillene etterpå. Virker fint og ryddig nok det. Må ha Super Mario på første side for min kjære mor liker det spillet godt men har litt problemer med å skjønne hvordan hun blar mellom sidene.

Lenke til kommentar
Ja, det er lov. Og derfor må du kjøpe spela med Wii Points, som du kan kjøpe på f.eks. Absoluttspill.no eller Komplett.no til berre 199 kr.

8399282[/snapback]

Eventuelt kjøpe poengene med kredittkort direkte fra Virtual Console, til ca 160,- (10 euro pr 1000 poeng)

8403869[/snapback]

Det var da voldsomt så mye du betaler for poengene da. Siden kursen på Euro er ca 8 kr pr. Euro her i Fredrikstad får jeg poengene til halv pris i forhold til deg. Kun ca 80 kr pr 1000 poeng her.

8405176[/snapback]

Eh, mulig jeg sov meg gjennom mattetimene i 1. klasse, men 10 * 8 er vel lik 80? :p

Lenke til kommentar

Gidder ikke å sitere det over. Men Kjøper du Wii-points i butikken så får du 2000 poeng for 199 (eller rundt der, vet ikke om det varierer fra butikk til butikk)

Altså 100 kr for 1000 poeng i vanlig btikk.

Kjøper du via VC, så koster det 10 € for 1000 poeng. Men såvidt jeg husker så må du her kjøpe minst 3000 poeng om gangen.

Men for sammenligningens skyld så sier vi at det blir ca 80 kr for 1000 Wii-points kjøpt gjennom VC.

Det skal ikke være enkelt nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...