Gå til innhold

Yndlings Våpen i Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Tommy gunnen i Mafia er megadigg. Meie ned "slemminger" Mafia style er bare knall kult.

 

Synes og Magnumen i Half-Life 2 er meget tilferdstillende mot svake combines. Hærlig å se en ragdol skli over gulvet.

 

Men ingen slår Big-Fucking-Gun i Doom (originale, Doom 3 er bare dårlig imo).

Lenke til kommentar

1. blades of chaos(God of War franchise), disse sverdene eier alt. Ikke bare er de kule, men også ekstremt morsomme å bruke.

 

2. Rift Ripper(r&c3)... et våpen som skyter ut midlertidige sorte hull som suger opp fiendene og sender dem til en annen dimensjon. Kan man ønske seg mer? Neppe.

 

3. Harbinger(ratchet gladiator)... firepower is all that matters!..

Lenke til kommentar

Pumpehagla i GeOW. Du står bak ett hjørne, det er 18-18, du og èn på det andre laget igjen. Han ruser saga, selvsikker for og se hjernen din. du ser han kommer.

Så får du hodet hans midt på skjermen, og skyter i blindfire. Du har akkurat hatt en perfekt reload, og han blir downet. Du ler høyt mens du går bort til ham og knekker ryggraden hans.

 

Derfor er pumpehagla i GeOW best. :wee:

Liker sverdet i Halo 2 og pistolen i CoD2 også da :thumbup:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Hva med Golden-Gun i et eller annet James Bond spill til nintendo? :p

8178110[/snapback]

 

den er for overpower da, som jeg hatet den kompisen min dissa meg med den hele tiden. og takk for at du fikk om de eide øyeblikkene :p eller den haten faen ta kompisen min han bruke den som en sinper og traff drit bra hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...