Gjest Gutt-15-år Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Rett på sak! JEG VIL HA KJÆRESTE! Jeg savner så inni granskauen å ha en kjæreste. Sist jeg hadde en kjæreste var i 7 klasse... da ble jeg dumpa fordi at vi skulle begynne på ungdomskolen ( rart ). Men når går jeg i tiende å jeg skal snart begynne på vidregående og nå har jeg da savnet en kjæreste i 3 år. JENTER!! HVA ER DERE UTE ETTER I EN GUTT?? Spør om spørsmål om dere vil vite mer... Takker for alle Seriøse svar!! Lenke til kommentar
Gjest Gutt-15-år Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har noen skrive feil der gitt... (kan ikke redigere) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Vel, det er mange som er i samme båt som deg. Første bud må være å ikke sitte hjemme på Nettet en lørdagskveld. Ellers er det viktig å å vise at du har selvtillit. Ta initiativ og ikke vent at jentene skal komme til deg, oppsøk dem i stedet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Men er vel ikke bare å oppsøke de, er man desperat får man seg ikke kjæreste.. Iallefall ikke en av de beste håper jeg å tro ( den "beste" får hver og en her bestemme da det er forskjellig fra enkelt individ) Men sant som gnomen over sier (hehe) , jentene ser deg ikke gjennom vinduet ved datan, du må ut av godstolen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har noen skrive feil der gitt... (kan ikke redigere) 8177332[/snapback] Hva med å trykke på rediger-knappen? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Går det an å redigere som "Gjest" ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Går det an å redigere som "Gjest" ? 8177630[/snapback] Sorry my bad, seff ikke.. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg