AudiA4 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har en Audi A4 B5 98 modell. Sist så hadde ledningene smeltet ved "pæreholderen" eller der kontakten settes inn i pæren, så de ble byttet ut med nye ledninger og pærer. Men nå har det ikke gått 4 uker en gang, og pæren er gåen igjen, har sett på ledningene, men lukter bare brent kanskje det er fra forrige gang de smeltet. De er hele og pene nå ihvertfall. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvilken type pærer/lamper har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 kan være mulighet for produksjonsfeil på pæra... sjekket om det kommer strøm til lyset? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du har sikkert tatt med fingrene rett på pæren. man skal egentlig bruke hansker eller en klut når man bytter. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Det er Osram Silverstar pærer, og jeg skiftet dem ikke selv engang, de ble skiftet på verkstedet samtidig som ledningene ble skiftet ut. Men tror ikke pærene varer 2 uker fordi om man har klart å ta på pærene med henda uten hanske/klut. Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis de ble skiftet på verksted er det bare å dra tilbake og klage. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Var ledningene til kontakten som settes på H4 pæra, som var svidd igjen.... Kontakt og ledninger ble skiftet gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Tidligere har jeg hatt mange biler med H4, og aldri brukt pærer på mer enn de lovlige 55/60W. Har aldri hatt problemer. De siste årene har jeg bil som bruker H7-pærer på nærlysene, og disse går svært ofte. Den dagen jeg fikk bilen som ny var begge nærlyspærene defekte. Jeg har prøvd mange merker og typer, de eneste som utmerker seg med å være betydelig dårligere enn snittet er Biltema (de med "blått" lys). Andre pærer går normalt ofte (dvs sjelden), bytter kanskje en pære i året tilsammen på park/bak/blink/brems. Fjernlyspærene (H1) har jeg aldri byttet. Jeg oppfatter dette som at bilen lader som den skal, men at H7 har noe ved seg som gjør at de ryker ofte. Andre med samme erfaring? Endret 30. mars 2007 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå