Gå til innhold

Cerwin Vega CLSC-15 på et 7m2 rom? forsterker?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde tenkt å kjøpe meg cerwin vega cls-12, men så fant jeg et par nye cls-15 på finn.no til samme prisen som nye cls-12. Så da tenkte jeg jeg skulle satse på cls-15, men er det kansje litt i det største laget for et rom på 7m2 med myye møbler: kledskap, køyeseng, "stor" skriverpult og en komode, det og gjør vel at rommet blir ennda "mindre". Har tenkt å kjøpe meg NAD c352 til cls-12, men nå som jeg fant cls-15 like "billig" bør jeg kansje gå får noe litt større. c372 eller noe, har ikke så stort budsjett så vil gå for brukt forsterker, så ville sette stor pris på om noen kunne finne en billig NAD forsterker som passer til cls-15 i tilfellet. :D har også tenkt på dv-12

Endret av dust123456
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke mye med sport å gjøre dette.

Men, on topic:

Du trenger seriøst ikke 2 høyttalere med 15" element på rommet, hvertfall hvis det er såpass lite som 7m2.

Jeg sitter med Jamo E770. CLS-12 eller CLS-15 kan ikke sammenlignes med disse, ettersom det er en helt annet type høyttaler.

Men, jeg føler selv mine er for store for rommet, hvis du skjønner.

Så, jeg skjønner for å være helt ærlig ikke hvorfor folk skal ha spille-høy-rocke-musikk høyttalere med egentlig dårlig lyd spør du meg.

Men, opp til deg. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...