hazzie Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Som glidemiddel skal du kun bruke VANNBASERT glidemiddel. Problemet, det ene, var at han ikke hadde glid, men sant at vannbasert er å anbefale!Du har funnet deg litt av ei dame som faktisk foreslår selv å teste det 8177698[/snapback] Enig, ikke ille! 8177745[/snapback] En bruker anbefalte babylotion som glidemiddel jeg bare rettet opp i det(babylotion er vel ikke vannbasert?). Endret 17. mars 2007 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 En bruker anbefalte babylotion som glidemiddel jeg bare rettet opp i det(babylotion er vel ikke vannbasert?). 8177868[/snapback] Gaysir sier; (og de tror jeg har roen på dette! :!: ) Analsex med kondom og glidemiddel - vannbasert eller silikonbasert Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Tarmbakterier jo skumle å ha med å gjøre uansett, så det er nok lurt å vaske der først. Vasker du godt, skal det gå fint uten å få "brunsaus på pølsa", som enkelte her så poetisk velger å kalle det. Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Tarmbakterier jo skumle å ha med å gjøre uansett, så det er nok lurt å vaske der først. Vasker du godt, skal det gå fint uten å få "brunsaus på pølsa", som enkelte her så poetisk velger å kalle det. 8178107[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kondom er jo sikkert det smarteste. Er vel lett bakteriene kan komme andre steder og gi deg og damen din alt mulig av irriterende plager. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_xxx_* Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kondom er jo sikkert det smarteste. Er vel lett bakteriene kan komme andre steder og gi deg og damen din alt mulig av irriterende plager. 8179500[/snapback] Det er sant at det er lurt å bruka kondom når man skal ha analsex, pga. alle bakteriene. Men det går helt fint uten og. Jeg og typen min bruker aldri kondom. Ikke er analsex så grisete at det kommer noe på penisen hans heller.. Bare husk på at han må vaske seg godt etterpå. Og penis må ikke komme inn i vagina uten at han har vasket seg etter analsex Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du kan få urinveisinfeksjon, og kanskje litt sår på snoppen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg