Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analsex med en jenteuten kondom! Sykdommer?

Anbefalte innlegg

jeg og en jente har tenkt å prøve analsex(Hun spurte meg om vi kunne prøve det. jeg sa greit. vi har ikke kondom. eller glidemiddel. hvordan gjør jeg det da? begynner jeg med en finger og fingrer henne forsiktig i rompa? og spytter kansje litt så det blir litt glattere?

kan man få sykdommer av analsex!? hva er faren for det? vi er begge 20 år.

takker for svar.

Edit: Bare serriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ene partner har sykdom, så er det mulig å smitte ja. Uansett analsex eller vanlig sex, men risko er større i analsex. Men det går vel greit hvis begge partnere har ikke sykdom.

Det med glidemiddel og spytting har jeg dessverre ingen erfaring, eller rettere sagt ingen erfaring med analsex. Så noen kan svare for meg ;)

Lenke til kommentar
Hvis ene partner har sykdom, så er det mulig å smitte ja. Uansett analsex eller vanlig sex, men risko er større i analsex. Men det går vel greit hvis begge partnere har ikke sykdom.

Det med glidemiddel og spytting har jeg dessverre ingen erfaring, eller rettere sagt ingen erfaring med analsex. Så noen kan svare for meg ;)

8177184[/snapback]

okei.

Ingen av oss har noen form for sykdom.

Endret av leinaddd
Lenke til kommentar
Da er det ikke så farlig, søk gjerne i google om analsex.. Mye bra stoff om det, hvordan man skal ha en bra analsex.. blabla

http://www.google.no/search?client=firefox...Google-s%C3%B8k

8177358[/snapback]

hmm

wikipedia sier: Analsex er seksuelt samkvem der en av partene blir penetrert i endetarmen, enten med den andres penis, en dildo eller annen gjenstand. Helsepersonell og mange andre mener det er viktig å bruke kondom og glidemiddel når dette gjennomføres for å redusere risiko for overføring av smittsomme mikrober.

Lenke til kommentar
jeg og en jente har tenkt å prøve analsex vi har ikke kondom. eller glidemiddel.

8177152[/snapback]

Du må ha noe som gir bedre gli enn spytt. prøv babylotion elns....

men å gjør det uten kondom?----guffent-----

jeg mener, ville du stappet staken i en ku-kake? ikke heldig!

rett og slett fordi hennes stump har en litt annen bakteriekultur enn det du har under forhuden! og det er ingen god mix!

Lenke til kommentar

For å si det veldig enkelt og greit. Anus inneholder mildt sagt en flora av bakterier, det er ytterst viktig å beskytte seg med kondom.

Da mener jeg ikke pga seksuelt overførbare sykdommer, jeg tenker på alt annet som lusker i kroppen.

Beskytt dere! :)

Lenke til kommentar
Ikke vær usaklig js79.. Jeg har ikke prøvd sjølv, men kjenner en del som har gjort det. De har hatt analsex uten kondom og det gikk fint, helst med kondom ja men det går helt fint uten

8177403[/snapback]

bra. for vi har ikke kondom. og de selger det ikke på butikken her. bor jo langt i ødemarka for fae** hehe.

Lenke til kommentar
Ikke vær usaklig js79.. Jeg har ikke prøvd sjølv, men kjenner en del som har gjort det. De har hatt analsex uten kondom og det gikk fint, helst med kondom ja men det går helt fint uten

8177403[/snapback]

Hva var usaklig?

Å få avføring på penis, tja smak og behag men not my cup of tea!

Kan gå greit, men det krever gjerne at jenta får tømt seg eksepsjonelt godt, da gjerne med klyster og slange!

Og jo det er to forskjellige bakteriekulturer.

Lenke til kommentar
jeg mener, ville du stappet staken i en ku-kake? ikke heldig!

8177396[/snapback]

8177511[/snapback]

Det var med tanke på å illustrere virkningen av å ha penis i bæsj, uten de helt samme rammene rundt som ei flott og sexy jente! :)

8177548[/snapback]

haehaeheahea

Lenke til kommentar
jeg og en jente har tenkt å prøve analsex vi har ikke kondom. eller glidemiddel.

8177152[/snapback]

Du må ha noe som gir bedre gli enn spytt. prøv babylotion elns....

8177396[/snapback]

:roll: Som glidemiddel skal du kun bruke VANNBASERT glidemiddel.

Anbefales å bruke kondom ja (selv synes jeg der er best uten :thumbup: ), bruk finger ja(el.) til å myke opp, eventuellt kan hun bruke butt-plug som hu kan oppvarme med før selve akten. Som glidemiddel kan du bruke vannbasert glidemiddel, spytt, eller hennes naturlige væsker ;)

Ta det rolig i starten osv osv, og Have fun :thumbup:

Du har funnet deg litt av ei dame som faktisk foreslår selv å teste det :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...