traktor26 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei Planlegger å kjøpe spilletastatur.Hvilket skal jeg kjøpe.Den svenske eller engelske utgaven. Svenskene har noen bokstaver vi ikke har og engelsk mangler noen . Hvordan virker dette. På forhånd takk t Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 man får alle de norske tegnene (æ,ø og å) ved å sette Windows til at man har norsk tastatur (jeg skriver dette med det tastaturet). Likevel noen tegn man ikke har, som f.eks < og > får å få dem må man bytte til engelsk tastatur oppsett (alt+shift bytter mellom de språk man har satt). btw så er mitt engelsk kjøpt fra komplett. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) vel jeg har g15 engelsk utgave, kan ikke si har noe problemer med det, æ ø å er jo der men de står ikke det på tastene men i stedet mange andre tegn som engelsk menna har der i steden....hvis dette er en spillmaskin som du allikvel ikke skal skrive så mye på tviler jeg på at det har noen ting og si hvem du velger.... men bare så du vet det, hvis du bruker vista har det ikke kommet noen driver til dette tastauret enda så de ekstra kanppene og skjermen virker ikke. mulig det kommer snart.... opps to late gitt med god margin- Endret 17. mars 2007 av Computerwolf Lenke til kommentar
traktor26 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Flott - det var det jeg tenkte - vi skriver iikke så mye og skal det gjøres kan man jo bytte tastatur Skjønner av det dere har sagt at engelst utgave er OK. t Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Flott - det var det jeg tenkte - vi skriver iikke så mye og skal det gjøres kan man jo bytte tastatur Skjønner av det dere har sagt at engelst utgave er OK. t 8177458[/snapback] jeg har den svenske utgaven, helt likt som norsk bare forskjellige tegn på øæå hehe kjøp Svensk:d Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 skjermen og alle knappene fungerer helt fint hos meg i Vista! Eneste er at på performance vinduet vises ikke cpu belastingen for min to kjerne cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå