Gå til innhold

Ny mote? Boxer på jenter, som bukse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva som er forskjellen på boxer og miniskjørt/bukse? Det er vel, som TorbjørnK sier, at det er UNDERtøy. Og så er det kaldt ute - jeg hadde ikke latt mitt (fremtidige) barn gå ut i en tynn silkeboxer når det er 3 grader ute.

 

Å ja, og siden jeg faktisk har sett dette så kan jeg argumentere mot fenomenet med at det er STYGT!

8182226[/snapback]

Jeg har fortsatt tilgode å høre forskjellen i å gå med miniskjørt eller sånne skikkelig korte shortser kontra boxere. Og wow, fordi det heter UNDERtøy er det tabu å gå i?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at jenter på den alderen eksperimenterer, men det er kaldt ute, det er ikke noe vær å går rundt i ting som rekker deg til midt på låret.

 

Og det med sexy jenter: skal jenter på 13-14 år være sexy? Vet ikke helt jeg, men det blir litt feil for meg at jenter på den alderen skal kle seg så folk skal sikle på dem. Og de gikk rundt og fniste, og likte nok oppmerksomheten. Har ikke noe bilde, men se for deg et par bleke ben i rød boxer med et tegneserie dyr på. Alle skal være stolte av den de er, men hvorfor da ikke gå i mini-shorts, som Mixel er så glad i, og som i tillegg er penere.

Lenke til kommentar
Syns det er bra md lettkledde damer. Så har vi gutta noe å se på.

Slutt med moraliseringen!

8190714[/snapback]

 

Nja vet nå ikke helt, 13-14 åringer i bare boxer er ikke det jeg vil definere som sexy :roll:

8192727[/snapback]

De har et oppmerksomhetsbehov, la dem få det uten at moraliserende folk skal komme og henge dem ut til spott og spe.

Lenke til kommentar

Ja, den måtte komme, kommentaren om moraliserende folk. Men jeg fordømmer dem ikke, jeg bare lurte på hva folk synes om dette fenomenet, om det bare er jeg som synes at det er litt vel drøyt.

 

Men får de riktig type oppmerksomhet? Noen? Er det samme hva slags oppmerksomhet man får i den alderen, så lenge det er oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Ja, den måtte komme, kommentaren om moraliserende folk. Men jeg fordømmer dem ikke, jeg bare lurte på hva folk synes om dette fenomenet, om det bare er jeg som synes at det er litt vel drøyt.

 

Men får de riktig type oppmerksomhet? Noen? Er det samme hva slags oppmerksomhet man får i den alderen, så lenge det er oppmerksomhet?

8194597[/snapback]

 

Jeg er i den alderen selv, men jeg kunne aldri ha gått i bare boxer! Det er ikke samme hvilken oppmerksomhet vi får. Jeg tipper de jentene der ville bli sett på som litt gal ...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...