Gjest medlem-16183 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Var innom naboen men der så www.ebay.co.uk ut til å være rask, må legge til at det som skjedde var at jeg sto opp idag og da var skriften, og masse ting forandret på i ebay vinduet som var åpent om natten, deretter ble både ebay.com og co.uk VELDIG treg... Hva kan ha skjedd? Hacking? Virus? jeg må også legge til at alle andre sider fungerer fint både i Mozilla og IE 7.0 Mozilla er den jeg pleide å bruke på ebay. Please hjelp meg for jeg bruker ebay masse. Endret 18. mars 2007 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Kjør en runde med CrapCleaner. Mye mulig at ebay har slegget seg i temp filene dine! Husk å gå inn på ->Valg->Avansert og huk av for slett cookies kun eldre enn 48 timer, slik at du får tatt alt ny sjiden også! Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg kjørte en oppfriskning med programmet på mozilla og restartet maskinen og godtok internett forbindelse til wga check men likevel fungerer ingen av ebay sidene på noen av nettleserene. Fungerer ebay'ene hos dere? EDIT: kjørte oppfriskning med alle elementer valgt på IE og Mozilla men loading av hoved siden på ebay tar over 1 minutt. Burde jeg kjøre oppfriskning på andre elementer også? Nå er søke resultat vinduet på ebay helt forskrudd og viser resultater uten logisk plassering, er det sånn hos dere også? ebay er fortsatt treg. Endret 17. mars 2007 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, jeg kjørte en til clean up og alt sammen ble bra igjen. Lenke til kommentar
Rekorden Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Av en eller annen grunn, så er ebay treigt her hos meg også idag... Har telenor. Fungerer visst greittnok på laptoppen, men den stasjonære sliter på alle ebayadressene... Flere som sliter med det samme? edit: ...og der var det plutselig ok igjen:) rare greier... Endret 18. mars 2007 av Rekorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå