Snorre Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Skal på klassetur med de hvite bussene neste måned. Vi kommer til å kjøre gjennom Tyskland og bo i en liten landsby i Frankrike. På turen skal vi innom både Amsterdam og Brüssel hvor vi får ettermiddagen til å rusle rundt. Videre kommer vi til å dra innom noen tyske byer, men husker ikke alle i arten. Mitt spøsmål da er hvilke butikker, severdigheter med mer som er verdt å besøke. Noe man bør oppleve? Kommer til å oppdatere innlegget med mer informasjon om turen etterhvert som jeg finner ut mer. Så blir det kanskje lettere å svare. Snorre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Coffee-shop i amster er nok vel verd å sikke innom Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Coffee-shop i amster er nok vel verd å sikke innom 8179172[/snapback] Hehe, det mest åpenbare ja. Synes også å huske at det var en madam tussauds i Amsterdam? Jeg synes ivertfall det var gøy når jeg var der. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ville fått med meg Red Light district og coffee shops nede i amsterdam.. (kanskje snike deg inn på live sex show eller banana bar) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Regner med at å fyre i Gramsterdam er selvskrevent? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå