Spr0cket Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg har de siste dagen lest et par artikler fra messa i hannover, presentert av hardware.no Dere er svært flinke til å legge ut en masse bilder i bildegalleriet, men jeg blir litt frustrert her jeg sitter også.. Grunnen til det er at det er nettopp bare det. stort sett bilder og lite artikler. Så blant annet et bilde av et bearlake-kort med ddr3, og tenkte wtf. Sånne ting vil jeg gjerne lese mer om! så mitt hjertesukk til dere - flere artikler i tilknytning til bildene dere tar! edit: ja. jeg veit at dere har en artikkel om bearlake - det var ment som et eksempel. Endret 17. mars 2007 av Spr0cket Lenke til kommentar
ptta Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 jeg velger å håpe at de har det svært travelt med å samle informasjon om de ulike produktene på Cebit. For deretter å lage omfatende artikler i tiden som kommer i stede for å pøse på med masse dårlige artikler nå. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 jeg velger å håpe at de har det svært travelt med å samle informasjon om de ulike produktene på Cebit. For deretter å lage omfatende artikler i tiden som kommer i stede for å pøse på med masse dårlige artikler nå. 8191721[/snapback] det hadde vært glimrende, jeg håper du har rett Evt kan de ta dette som en tilbakemelding og sende flere medarbeidere eller journalister fra hw-nettverket ned neste gang. Tror ikke journalistene har noe imot det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå