Lifa Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hei! Jeg er på besøk hos tante og onkel, og jeg har brukt det trådløse nettverket her før, men nå kommer jeg ikke inn, selv om vi har lagt inn nettverksnøkkel og alt. Det er rart, for jeg har brukt nettverket her flere ganger... Har lagt ved et bilde som viser den feilmeldingen vi får... Noen som kan hjelpe oss? EDIT: Vi får logga på andre nettverk... bare ikke det ene vi vil koble oss på... EDIT: Nevermind, jeg fiksa det selv... Endret 17. mars 2007 av MangaJen Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har du prøvd å restartet router. Dra ut kontakten og sett den inn igjen. Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Har du prøvd å restartet router. Dra ut kontakten og sett den inn igjen. 8176875[/snapback] Jepp, det har vi prøvd... andre pcer i huset bruker det trådløse nettverket nå, men på min pc kommer bare den feilmeldingen... Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Hva var problemet da? 8177499[/snapback] Tror rett og slett det bare var kranglete... La inn SSID og nettverksnøkkel og alt på nytt, flere ganger, og dobbeltsjekka med innstillingene på pcen til kusina mi... DA virka det... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå