CrackaBoi Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg leter etter en fil som heter quake.wad. den ligger på quake-CDen. Quake 1. Hadde vært rått hvis noen hadde den [email protected] [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2001-12-23 14:52 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 vanskelig å bruke 20kr på ett nytt spill? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Det er vel ikke warez dette her vel? Uansett, hvis du vil spille Q1 har du vel CDen, så da er det vel ikke noe problem, er det vel? Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 OI!1 Det tenkte jeg ikke på !! Den er jo på CDen som jeg selvfølgelit har!! Ååååå så dum jeg var... Trodde quake 1 var gratis faktisk, men men ingen fare I got it.. takk for all hjelp;) Lenke til kommentar
SkapereN Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Quake 1 er freeware og finnes på IDSoftware.com. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Det er vel ikke helt riktig. Quake 1 sin DM er shareware. Du må fortsatt betale penger for å få hele singleplayer spillet så vidt jeg husker. Hvis den filen han behøvde var gratis kunne han vel hentet den fra siten, kunne han ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå