Donnie Darko Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Da skal jeg kjøpe meg en ny sykkel. Har 8000kr. jeg skal ut med, men lurer på hvilken sykkel. Jeg skal ha en terrengsykkel, siden jeg skal begynne på terrengsykling til sommeren. Har sett på Giant XTC 3 som kommer ut siste del av april, tror den vil ligge på 7999. Noen som har noen andre forslag til en terrengsykkel som tåler en del? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Har et annet spm også. Hvis man skal bumpe sin egen post? Kan dette skje hver time? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Nei, i følge retningslinjene skal det ikke gjøres mer enn en gang i døgnet. Jeg regner med du har tenkt til å kjøpe hos forhandler? Da må man jo ta hensyn til hvilke forhandlere og hvilke merker de fører. Er du forresten sikker på at XTC3 kommer til Norge i år? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Skulle egentlig ha meg XTC 3,5 men fikk vite at den ike ble solgt i norge, men en lignende modell, XTC 3. Den kommer ut til salgs hos XXL i siste del av april tror jeg. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) EDIT - dobbelpost Endret 18. mars 2007 av NorthWave Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Trodde kun det var Bull Ski og Kajakk som førte Giant i Oslo jeg. Jaja, så feil kan man ta. Da er det mulig de har forhandlet direkte med Giant Europe, og fått inn noe XTC3. Den norske importøren har ikke satt opp denne i sitt sortiment såvidt jeg vet. (http://www.sykkel.com/giant/htalu/). Bor du i Oslo så har du jo veldig mye å velge i, du bør jo skjekke Merida, Scott, Marvil osv. Prøv syklene og sammenlign spesifikasjoner (ville lagt mest vekt på det første men.) Jeg har desverre ingen konkrete modeller å anbefale, og jeg tror kanskje ikke at noen andre her har det heller. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Riktig det at de ikke har satt sykkelen opp der, men har snakket med de å der sa de at XXL skulle få den inn. Jeg bor desverre ikke i Oslo, men i Vestfold så syntes det var litt kjipt at Din Sykkel ikke fikk den inn. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Bump - Bring up my page Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå