lostoman Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Noen som vet om noen bra filmer? noen å anbefale? Liker godt Western filmer. Liker også veldig godt "skattefilmer" Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 se Clint Eastwood seriene: Fistful of dollars, For a few dollars more, The Good, the bad and the ugly ! hvis du har sett dem, er de også verdig å kjøpe! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 The Wild Bunch Og Pat garat and billy the kid er to veldig gode filmer Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Sergio Leone (Westerns): Per un pugno di dollari Per qualche dollaro in più Il buono, il brutto, il cattivo C'era una volta il West Giù la testa Il Mio nome è Nessuno (Skrevet av ham) Diverse westerns: The Searchers Butch Cassidy and the Sundance Kid Skattefilm: The Treasure of the Sierra Madre Og selvfølgelig alle Indiana Jones filmene. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Også verdt å nevne Unforgiven Fort Apache Gunfight at the O.K. Corral The Law and Jake Wade Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Skattefilm: National Treasure Pirates of the caribean (?) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du har jo også King Solomon's Mines og oppfølgeren Allan Quatermain and the Lost City of Gold er vel på grensen til det vil man kalle en Indiana Jones kopi, men til tider god underholdning fra '80 tallet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 se Clint Eastwood seriene: Fistful of dollars, For a few dollars more, The Good, the bad and the ugly ! hvis du har sett dem, er de også verdig å kjøpe! 8176561[/snapback] Slenger meg på den. Regner med at trådstarter ikke mener "scatt'e filmer" som i http://re3.mm-a2.yimg.com/image/2206542857 Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Som allerede nevnt er Sergio Leones Westerns absolutt å anbefale. Vil også anbefale Lonesome Dove Riktignok er ikke Lonesome Dove en film, men en mini-serie på 4 episoder, men absolutt verdt en titt(eller to, eller tre.) EDIT: bomma litt på imdb linken der ja... Endret 18. mars 2007 av Caps_Lock_kf Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 The Wild BunchOg Pat garat and billy the kid er to veldig gode filmer 8176566[/snapback] Har ikke sett Pat Garett men anbefaler The Wild Bunch jeg også. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Siden dem fleste av såkalt "gode gamle" western filmer allerede har blitt nevnt (se dem :-) ), kan jeg slenge ut et par til. Dog litt nyere og kanskje ikke i samme klasse, kommer helt an på smaken din, så mener jeg alikevel følgende er verdt en liten titt. Western: Young Guns Young Guns II Tombstone "Skattefilmer"' Cutthroat Island (pirat-film riktignok) Romancing the Stone (om du liker denslags) Err... Jeg kan så mange fler, men jernteppet satte en brutal stopper for videre posting. Endret 19. mars 2007 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Skatten på sjørøverøya. Goonies Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 The Wild BunchOg Pat garat and billy the kid er to veldig gode filmer 8176566[/snapback] Har ikke sett Pat Garett men anbefaler The Wild Bunch jeg også. 8185888[/snapback] da bør du se pat garett, samme karen som lagde wild bunch. og bob dylan lagde musikken Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Unforgiven er nevnt. En annen bra western med clintern er Pale Rider. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Butch Cassidy and the Sundance Kid anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 The Treasure of the Sierra Madre 8176593[/snapback] Min favoritt-film i regi av Huston. Klassiker. Denne skal man se, imho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå