Effectiv Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Trenger hjelp til å bruke min stasjonære pc som server, der jeg kan lagre ting. Over nettverket. Orker ikke bruke MSN for å overføre filer, vil kunne gjøre alt fra en annen pc en den stasjonære( serveren). Enkel guide til å sette den opp så jeg kan bruke som lagringsserver? TAkk Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du skal dele filer med andre maskiner i ditt lokale nettverk, eller på internett? Skal du dele lokalt kan du bare bruke den innebygde fildelingen i windows. Skal du dele på internett bruk ftp. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 ingen flere som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Skal dele filene på den pcen som er nede, uten at jeg må bruke fjernhjelp eller delte dokumenter!.. Gjerne som på skoler. Hjemmeområde F: Takk : ) Lenke til kommentar
tecnic Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Skal dele filene på den pcen som er nede, uten at jeg må bruke fjernhjelp eller delte dokumenter!.. Gjerne som på skoler. Hjemmeområde F:Takk : ) 8182069[/snapback] Denne artikkelen handler om akkurat det du snakker om. Ikke bare hjemmeside. http://base16.no/index.php?art=154 Har tenkt å prøve dette selv senere. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det du beskriver er vanlig windows fildeling.... http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/304040/no Du får bare spørre her dersom du sliter Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 NEi det ER ikke vanlig fildeling.. Jeg vil ha den som server.. Som et hjemmeområde der jeg kan bla gjennom filene.. akkurat som en harddisk, bare ikke koblet direkte til pcen. Via nettet.. hehe, men takk for hjelpen tarant Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sett opp en ftpserver og bruk no-ip/dyndns så slipper du å huske på ipen hvis den forandrer seg hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå