oceana Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Mobilmagasinet er et magasin som utgis av telenor til mobilkunder som er sølv eller gull-medlemmer... Her i siste nummer hadde de en MEGET interessant artikkel hvor de testet bærbare. Jeg orker ikke skrive hele i detalj, dere kan heller kjøpe den (26 spenn elns, ikke verdt papiret det er printa på) og lese selv. Men for å summere opp: Dells Inspirion 4150 (orginal konfig, ikke den oppgraderte billige versjonen) fikk terningkast 2, selv om den fikk mye ros. Ble også skrevet først at den hadde 3 usb porter, deretter ble det trekk fordi den bare hadde 1. forstå det den som vil. Det ble også trekk for at den ble varm...Ikke vet jeg om dette stemmer, men hørtes ut som flisespikkeri spør du meg. Znote 2003 og 20002 elns fikk noe høyere, men fortsatt mye rar fordeling i henhold til ros og karaktergivning. Testvinneren ble en Toshiba, som de forøvrig skrev mye mer negativt om enn alle de andre modellene, men denne fikk da altså terningkast 5 så vidt jeg husker... Les testsen, og send klage til mobilmagasinet og prøv å få noe svar fra dem. Forøvrig hadde de en meget rar måte å skrive opp specs på... -Oceana Lenke til kommentar
knut Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Se på navnet til han som har skrevet den, og sjekk navnet på han som tester for itavisen. Det er nemlig den samme testen! Lenke til kommentar
bacon Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Telenor Telehuset fører Toshiba, og ikke ZNote og Dell. Sikkert derfor karakterfordelingen er blitt slik. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 ah, kunne tenke meg at dem ikke hadde gjort det selv. Men itavisen er jo viden kjent for 0 kompetanse, så da gir det seg selv at det blir elendige tester. Uansett syns jeg det var en graverende feil å gi så mange brukbare laptoper strykkarrakter til fordel for en maskin som fikk masse negativ omtale, men allikevel bra karrakter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå