Gå til innhold

Ny 22" skjerm, L226WT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det finns mange 20'' som kjører på samme oppløsning, like lav responstid, og kontrastforhold. så om du bare skal ha skjermen på pulten og du ikke trenger de to ekstra tommene som en eller annen "penisførstørrer" så tror jeg det kan være fordel å gå for en mindre skjerm med samme oppløsning som dermed gir bedre bilde.

ellers så virker det der som et bra tilbud.

ville ha tatt en kikk på storebroen til min skjerm. samme specsa bare to tommer større. https://prisguiden.no/product.php?productId=55934

Lenke til kommentar

Til den prisen så syns jeg da LG skjermen er noe bedre. OG 2" extra? hvorfor ikke? er jo nesten ikke merkbar forskjell på prisen.

EDIT: men ja, er jo begrenset plass på bordet, men i mitt tilfelle så gjør ikke 22" tommer noe :)

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar
Ikke glem at responstid og kontrast har ikke en standard måleenhet, mao. produsenter kan måle dette annerledes og få et produkt til å se veldig bra ut på papiret..

8176510[/snapback]

Hei.

Har sjøl nettop kjøpt Lg 226WT-SF, og jeg er KJEMPEfornøyd.

2990,- er nå "rimelig" for en såpass stor skjerm synes jeg.

Anbefales

Lenke til kommentar
Hvordan er standardene for måling av kontrast og etterslep?

Altså er 5 ms hos LG, like som 5 ms hos Samsung?

8192630[/snapback]

Hvem vet, men 5ms er nå engang 5ms.

Har testa spill på mi LG, og jeg kan IKKE se no etterslep,men så sitter jeg ikke med tryne "inni" skjermen og teller pixler heller :dribble: Blir så rar i øya da...........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...