HoZZy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har et Asus P5N32-E SLI Plus. Får ikke boote med mer enn 3gb ram og lurer på om det kan være noe med bios å gjøre. Hvordan oppdaterer jeg bios? Har lastet ned den opperste fila her: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-no Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du må laste ned flashtool. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Du må laste ned flashtool. 8176136[/snapback] Hva gjør jeg så? kommando lijen kommer opp 1 sekund når jeg trykker på denne fila så skjer det ikke mer Endret 17. mars 2007 av HoZZy Lenke til kommentar
CreTz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Vanligvis oppdaterer man BIOS ved å legge den nye BIOSen inn på en diskett, for å så boote fra disketten og flashe den over. Se på produsenten sin hjemmeside for detaljerte anvisninger. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Har ikke diskettstasjon. Mulig å gjøre det på en annen måte? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hm, beklager, trodde det var et prog du kunne bruke i Windows. Last ned nyeste versjon av Award-flashtool. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg har samme kort selv og flashet det ved å hente et flasheprogram fra cd'en som fulgte med kortet. Sjekk brukermanualen. Der står det hvordan man flasher kortet, for det kan gjøres på mange forskjellige måter. BTW: Har du windows xp 32bit? Isåfall vil du ikke få mer enn 3gb ram uansett.. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 har windows xp32 bit ja, men kommer ikke inn i bios heller med 4gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå