Gå til innhold

Den store avatar-krigen. Hva vil du?

Jarmo

Den store avatar-krigen.  

290 stemmer

1. 1. Den store avatar-krigen.

• 1. Nei, mitt er mitt.
      136
    • 2. Ja hvis vedkommende har fått lov til det (pm)
      123
    • 3. Ja, det er bare fritt frem.
      26
    • 4. Hva betyder avatar?
      5

Anbefalte innlegg

Problemet blir vel når 2 personer søker på google etter et populært tema. Og deretter finner seg samme bilde for å bruke som avatar. Om begge da hevder å "eie" den, hvem skal miste sin avatar ?

Dette vil jo ikke være problem når det kommer til folk som lager sin egen avatar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet blir vel når 2 personer søker på google etter et populært tema. Og deretter finner seg samme bilde for å bruke som avatar. Om begge da hevder å "eie" den, hvem skal miste sin avatar ?

Dette vil jo ikke være problem når det kommer til folk som lager sin egen avatar.

8176211[/snapback]

Det er jo det som er problemet, og årsaken på denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Stemte selfølgelig at mitt er mitt, for er jo pga meg at denne tråden ble startet :p

8177498[/snapback]

Morsomt hvor mye "helvete" det lagde. Og samtidig hvor viktig det er at vi har eierskapet til vårt eget uttrykk.

Lenke til kommentar
Stemte selfølgelig at mitt er mitt, for er jo pga meg at denne tråden ble startet :p

8177498[/snapback]

Morsomt hvor mye "helvete" det lagde. Og samtidig hvor viktig det er at vi har eierskapet til vårt eget uttrykk.

8177532[/snapback]

ja, merket mye heftig diskusjon mens jeg var borte :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

8177539[/snapback]

Du gikk også glipp av all moroa, hvor flere moderatorer og brukere byttet avatarer ^^

8177844[/snapback]

ikke bare byttet avatarer, men også sjonglerte rundt i flere tråder. Da ble det et sanseløst morsomt kaos. :D

Lenke til kommentar

8177539[/snapback]

Du gikk også glipp av all moroa, hvor flere moderatorer og brukere byttet avatarer ^^

8177844[/snapback]

aaah, så kjedeli da=P

8177539[/snapback]

8177844[/snapback]

ikke bare byttet avatarer, men også sjonglerte rundt i flere tråder. Da ble det et sanseløst morsomt kaos. :D

8177897[/snapback]

hehe, brukte noen min med bilde av mopeden? :!:

Lenke til kommentar
Men HVIS en bruker rapper en annen bruker's avatar uten å spørre... Kan man da sende en melding til en moderator så moderatoren kan fjerne avataren?

8175855[/snapback]

Ja, vi kommer til å gjøre det. Dette bestemmer dere selv her og nå.

8175913[/snapback]

Men om noen bytter avatar er vel stjeling av den gamle lov? :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Kommer an på avataren. Min feks er det nok flere her på forumet som har, det er nesten helt garantert. Men om man feks tar trådstarters avatar så er det jo litt rart. Jeg hadde reagert da, men ikke om noen hadde hatt Wish you were here avataren min.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...