furier Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei! Jeg har nettop ebayet meg en ny motorola krzr k1 fra USA, desverre er den på engelsk uten æ, ø og å og det går bare ikke ann, også skriver jeg med ordbok og det funker dårlig på engelsk... Jeg har fartet rundt på nettet for og finne ny norsk firmware til mobilen men det virker umulig også er det bare drit mobilen moto rz eller hva den heter som folk bryr seg om og gir tips om derfor lager jeg et nytt emne for K1 fans uten norsk firmware, og vi trenger hjelp! Mvh: Furier Lenke til kommentar
furier Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 51 visninger men 0 svar :/ var vist ikke særlig poppulær den telefonen nei T_T Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 www.motox.info Litt treg side fra usa.Jeg fikk norsk språk/meny på min UK v3i herfra,men ser dårlig ut med norsk til K1.Men du kan spørre de? Lenke til kommentar
furier Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 www.motox.info Litt treg side fra usa.Jeg fikk norsk språk/meny på min UK v3i herfra,men ser dårlig ut med norsk til K1.Men du kan spørre de? 8195623[/snapback] Har spurt men ser dårlig ut :/ jeg fatter ikke helt hvorfor ? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du får kontakte motorola norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå