Gå til innhold

SE K810, K510 eller W610?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha meg en ny mobil nå, og lurte på hvilken jeg burde velge.

Jeg har sett litt på disse:

- Sony Ericsson K810

- Sony Ericsson K510

- Sony Ericsson W610

Men jeg aner ikke hvilken jeg burde velge og hvilken som er best osv. Jeg har 5000 kroner jeg kan bruke på mobil om det skulle være til hjelp. Det må ikke være en av de der hvis noen har noe bedre å komme med, men jeg skal hvertfall ha Sony Ericsson, det er det eneste som er helt klart.

EDIT: Litt usikker på hva jeg er ute etter egentlig. Den skal bare være til normalt bruk, men greit om den har endel funksjoner da, må bare ha noe nytt, da den dritten jeg har nå nesten ikke fungerer lenger.

Hadde vært veldig takknemmelig om noen kunne hjulpet meg. :)

- Nistelrooy -

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha Sony Ericsson og har 5000 kroner som du er villig til å bruke så er vel W880i det beste valget. Den har greit med funksjoner. Ikke noen smartmobil, men sånn cirka midt på treet. Den har skarp og god skjerm, dugelig mp3-spiller, helt greit kamera og veldig bra batterikapasitet. På toppen av alt ser den utrolig bra ut og er under en centimeter tynn! :)

Vil du ha en billigere mobil så er W810i en liten og kjekk sak. Den begynner å bli litt gammel, så den har falt en del ned i pris i det siste. Her får du alt du trenger.

Ellers av de du har listet opp ville jeg enten valgt K810i pga. kameraet, eller W610i hvis du ikke trenger så bra kamera. Syns W610i har best design og så er den en del tynnere. :thumbup:

Endret av Gnav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...