Gå til innhold

jeg er blitt svindlet og legger ut opplysningene!!


Anbefalte innlegg

[Dette er ikke plassen for å henge ut personer, hva om du ikke snakket sant?]

 

Jeg forskuds betalte 900 kr pluss frakt for et Skjerm kort(g4ti200), har aldri sett noe til kortet, eller pengene siden den tid(har purret utallige ganger på vedkommende). håper denne kan hindre andre og gå i samme felle!!!

mulig litt feil postet men alikevell viktig!

jeg vuderer også faktisk og politi anmelde det hele hva synes dere om det? for drastisk??

 

 

_________________

AMD Xp1900@1640 hmz :eek:

512 pc2700 kingston :smile:

30 Gigg IMB :sad:

Geforse 2GTS :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-12-12 01:49 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer du å komme i kontakt med fyren kan du jo si at du kommer til å anmelde han hvis ikke kravene dine blir oppfylt.... Hvis du ikke klarer å få kontakt så er det bare å anmelde.

 

Tviler på at politiet vil forfølge saken men likevel ville jeg anmeldt det av prinsipp. Da er det hvertfall større sansynlighet for at noen tar affære hvis han forsøker å lure andre også.

 

En liten pekefinger til deg også. ALDRI BETAL PÅ FORSKUDD!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 00:06, skrev Osram:

Stopp, slett, fjern!


Har du blitt lurt så ta det til politiet, det har ingenting her å gjøre. Ingen dokumentasjon, ingen grunn til å stole på noen ting som helst av det du skriver.


Hvor dum går det an å bli???


 

Osram jeg bare lurer er du et brø?(usakelig? hva tjener jeg på å lure folk på hw.no?)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 00:11, skrev chil:

Osram jeg bare lurer er du et brø?(usakelig? hva tjener jeg på å lure folk på hw.no?)



Du tjener nøyaktig like lite som du tjener på å gå ut og putte snurrebassen i snøen til den blir stiv og deretter går og banker den i gjerdet så det gjør veldig vondt mens du sier til deg selv: Jeg har dummet meg ut og fortjener ikke bedre, jeg har dummet meg ut og fortjener ikke bedre, jeg har dummet meg ut og fortjener ikke bedre (Gjenta helt til femmeren detter ned).

 

Personlig uthenging med navn, e-post og kontonummer har ingenting i et slikt forum å gjøre!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 00:16, skrev LarsC:

Quote:


Den 2002-12-12 00:11, skrev chil:

Osram jeg bare lurer er du et brø?(usakelig? hva tjener jeg på å lure folk på hw.no?)


 

Du får hengt ut denne karen. Hvilket nytter lite. Ta saken til de rette myndigheter. Hw.no er ikke en av disse.

 

Typisk hw innlegg altid noen som skal kverulere, eneste jeg mente med denne posten var og informere og advare andre fra å gjøre sammen feilen som meg! det kan da ikke være noe galt i det? i tilegg ønsket jeg svar på om politianmelding var noe vits i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 00:21, skrev chil:

Typisk hw innlegg altid noen som skal kverulere, eneste jeg mente med denne posten var og informere og advare andre fra å gjøre sammen feilen som meg! det kan da ikke være noe galt i det? i tilegg ønsket jeg svar på om politianmelding var noe vits i det hele tatt.


 

[*]Det var på ingen måte kverulering. Du stiller et spørsmål, jeg svarer.

[*]Du trengte ikke nevne navn for å få svar på om det var noen vits.

[*]Norsk rettspraksis er som den amerikanske, man er ikke skyldig før det er bevist.

 

Men er karen en svindler, er det selvsagt fint å få sånt på bordet.

 

Edit: Dumme list.

 

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-12-12 00:27 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...