Bahamut Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hei Jeg oppdaterte nettopp biosen min, ifra versjon P24 til P25 igjennom Nvidia Systemoppdate. Etter jeg oppdaterte så restartet jeg PC'n å når den bootet så fikk jeg frem en mld der det sto "New CPU detected" et eller annet og systemet måtte restarte og etter dette så fikk jeg ikke signal til skjermen, powerknappen står bare å blinker. Tar jeg ut eks rambrikkene så pipper ikke HK'et og den kule digitale skjermen (der man får frem et tall som man kan slå opp i manuelen) står det bare 2 streker. Noen som har opplevd dette før? Jeg har oppdarert ifra P22->23->24 på samme måtte uten å opplevd feil. Endret 17. mars 2007 av Bahamut Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hei,hvor ser man hva versjonen av bios heter?tenkte og oppdatere selv men er usikker siden den funker bra den jeg har så langt (2dager siden ny) Edit: sto dette i Everest: Award BIOS melding (691N0P23) EVALUATION ROM - NOT FOR SALE Er det p23 da? Hjelper det isåfall og bytte til p24? Endret 17. mars 2007 av amdorintel Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hei,hvor ser man hva versjonen av bios heter?tenkte og oppdatere selv men er usikker siden den funker bra den jeg har så langt (2dager siden ny) Funker det fint så vent med oppdatering av BIOS (mange foretrekker å bruke p23). Btw. det er kommet en p26 - The Rebels Haven har allerede modda den her (edit: Dvs. den som har tilføyelsen 'RH' - den andre versjonen er den offisielle fra evga) Endret 17. mars 2007 av Zink Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Noen som har opplevd dette før? Jeg har oppdarert ifra P22->23->24 på samme måtte uten å opplevd feil. Har ikke opplevd det før - dvs. på andre kort jeg har oddatert BIOS på, men det virker seriøst mtp. feilfflash. Kanskje du har glemt noe da, kjører overklokket, har ny programvare som går i bakgrunnen f.eks. aktiv antivirus, eller andre endringer siden forrige oppdatering. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei,hvor ser man hva versjonen av bios heter?tenkte og oppdatere selv men er usikker siden den funker bra den jeg har så langt (2dager siden ny) Funker det fint så vent med oppdatering av BIOS (mange foretrekker å bruke p23). Btw. det er kommet en p26 - The Rebels Haven har allerede modda den her (edit: Dvs. den som har tilføyelsen 'RH' - den andre versjonen er den offisielle fra evga) 8177024[/snapback] Da trur jeg at jeg kjører den biosen jeg har framtil det skjer noe.. Har en E6300 på kortet og har klokket det til 3000mhz som jeg kjører 24/7(orthos 3t) samt kingston hyper x ll som ligger på rundt 840 trur jeg det var.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå