Gå til innhold

EU, for eller mot?


Er du for eller i mot EU?  

285 stemmer

  1. 1. Er du for eller i mot EU?

    • Er for EU medlemskap
      89
    • Er mot EU medlemskap, men for EØS avtalen
      50
    • Er mot EU medlemskap og EØS avtalen
      95
    • Er usikker på EU medlemskap, men for EØS avtalen
      19
    • Er usikker på EU medlemskap, men mot EØS avtalen
      12
    • Ingen formening/vet ikke
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde kanskje oppdatere tråden og legge inn en poll :)

 

Jeg er for EU. Jeg tror et sterkt Europa er nødvendig for å skape balanse. Å være så avhengig av USA er ikke bra. Jeg har en rekke andre grunner (og motargumenter), men det er kanskje det viktigste. Jeg kan for øvrig ikke se at det er store forskjell mellom medlemsskap og EØS-avtalen slik den fungerer.

Lenke til kommentar
Burde kanskje oppdatere tråden og legge inn en poll :)

 

Jeg er for EU. Jeg tror et sterkt Europa er nødvendig for å skape balanse. Å være så avhengig av USA er ikke bra. Jeg har en rekke andre grunner (og motargumenter), men det er kanskje det viktigste. Jeg kan for øvrig ikke se at det er store forskjell mellom medlemsskap og EØS-avtalen slik den fungerer.

8175517[/snapback]

 

Nå kan vi jo fremeles bestemme selv. For hvis vi går inn i EU tviler jeg på at Norge skulla ha så mye å si.. + At de ikke kan bestemme over fiskekvoter osv

Lenke til kommentar
Mot, lenge leve Norge.. Jeg mener at vi bør melde oss ut av EØS, for vi må følge EUs lov siden vi er medlem i EØS >.<

8175499[/snapback]

 

Men er det ikke viktg at vi har en handelsavtale?

8175521[/snapback]

 

Jo, finn en annen løsning.. EU og EØS, begge løsningene funker DÅRLIG for Norge.. Norge vil bare tape på det, i mine øyne altså

Lenke til kommentar
Mot, lenge leve Norge.. Jeg mener at vi bør melde oss ut av EØS, for vi må følge EUs lov siden vi er medlem i EØS >.<

8175499[/snapback]

 

Men er det ikke viktg at vi har en handelsavtale?

8175521[/snapback]

 

Jo, finn en annen løsning.. EU og EØS, begge løsningene funker DÅRLIG for Norge.. Norge vil bare tape på det, i mine øyne altså

8175563[/snapback]

enig :thumbup:

Lenke til kommentar
Jo, finn en annen løsning.

 

Øh..hvilken annen løsning da?

8175878[/snapback]

 

Jeg er bare en jævla student som har null inntekt, de politikere i Norge lever fett og får mange millioner i årslønn. De får faen meg finne det ut, ikke jeg.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Er du for eller mot EU?

 

Ps: jeg er i mot:P

8175472[/snapback]

 

 

Vi treneger ikke EU vi Trenger en 3je vei jeg er Nordist og jobber for en Nordisk Union naturlig og bra for framtiden vår..

 

http://www.nordiskvision.org/

 

Vi trenger støtte og symptisører ....Nordisk visjon er en enkelsaksorganisasjon. Vårt mål er å knyte Norden sammen

Foreningen er partipolitisk og religiøs uavhengig vi er åpne for alle som ikke utøver politisk ekstremisme eller vold.

Lenke til kommentar
Er du for eller mot EU?

 

Ps: jeg er i mot:P

8175472[/snapback]

 

 

Vi treneger ikke EU vi Trenger en 3je vei jeg er Nordist og jobber for en Nordisk Union naturlig og bra for framtiden vår..

 

http://www.nordiskvision.org/

 

Vi trenger støtte og symptisører ....Nordisk visjon er en enkelsaksorganisasjon. Vårt mål er å knyte Norden sammen

Foreningen er partipolitisk og religiøs uavhengig vi er åpne for alle som ikke utøver politisk ekstremisme eller vold.

8176023[/snapback]

"Senaste uppdatering: 2005-11-02" :ermm:

 

Mot EU.

Lenke til kommentar
Ja, jeg er mot EU helt klart. Nå kan det være at vi må betale ytterlige fler millioner fordi Romania og Bulgaria har blitt en del av denne unionen, det er ikke sånn det skal være.

8176029[/snapback]

 

Nei, fy, tenk at vi må gi hjelpe Romania med mer penger! Har ikke Romania en overflod av penger til utvikling da??!

Lenke til kommentar

Nei, fy, tenk at vi må gi hjelpe Romania med mer penger! Har ikke Romania en overflod av penger til utvikling da??!

8176119[/snapback]

 

 

Problemet i Romania er egentlig ikke penger men,Korupsjon det er en grise rik overklasse som drar på helge turer der det koster 1500 Euro pr natt ...

Lenke til kommentar

Nei, fy, tenk at vi må gi hjelpe Romania med mer penger! Har ikke Romania en overflod av penger til utvikling da??!

8176119[/snapback]

 

 

Problemet i Romania er egentlig ikke penger men,Korupsjon det er en grise rik overklasse som drar på helge turer der det koster 1500 Euro pr natt ...

8176193[/snapback]

 

Sorry, men problemet i Romania er i høyeste grad penger. Det er betydelig korrupsjon, men dette er ikke noe spesielt for et fattig land. På Transparency's liste over korrupsjon i ulike land (163 land med) ligger Romania midt på treet. EU har massevis av mekanismer som forsøker å hindre korrupsjon så mye som mulig. Norge er forøvrig det mest korrupte landet i Norden! Shame on us!

Lenke til kommentar
Ja, jeg er mot EU helt klart. Nå kan det være at vi må betale ytterlige fler millioner fordi Romania og Bulgaria har blitt en del av denne unionen, det er ikke sånn det skal være.

8176029[/snapback]

 

Nei, fy, tenk at vi må gi hjelpe Romania med mer penger! Har ikke Romania en overflod av penger til utvikling da??!

8176119[/snapback]

 

Haha, da tror jeg du har misforstått litt. De pengene går ikke direkte til arbeiderklassen i Romania. ;)

Lenke til kommentar
Ja, jeg er mot EU helt klart. Nå kan det være at vi må betale ytterlige fler millioner fordi Romania og Bulgaria har blitt en del av denne unionen, det er ikke sånn det skal være.

8176029[/snapback]

 

Nei, fy, tenk at vi må gi hjelpe Romania med mer penger! Har ikke Romania en overflod av penger til utvikling da??!

8176119[/snapback]

 

Haha, da tror jeg du har misforstått litt. De pengene går ikke direkte til arbeiderklassen i Romania. ;)

8176329[/snapback]

 

Pengene går til å hjelpe Rumenere på beina. Mange fattige bønder får det bedre nå, slik de har fått det i Polen. Hater du fattige bønder?

Lenke til kommentar
Pengene går til å hjelpe Rumenere på beina. Mange fattige bønder får det bedre nå, slik de har fått det i Polen. Hater du fattige bønder?

8176522[/snapback]

 

 

Nei, jeg hater ingen. Hvorfor spør du om noe så sykt, engentlig? Du misforstår kraftig hvis du blander dette med hat. Det er dessverre sånn med EU at veldig mye av det Norge må gi til unionen, ender opp hos toppledere og kapitalister og det er veldig mye korrupsjon. Hvis Norge faktisk hadde hjulpet bønder og arbeidere opp på bena igjen, så hadde jeg vært veldig glad, men sånn er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...