Gå til innhold

Flytting til Trondheim - NTNU

TNormann

Anbefalte innlegg

Morn folks!

vi er fem stk som skal begynne på skole i Trondheim neste år, (2stk gløs, 2 stk dragvoll og 1 stk en annen skole:p) og har lyst til å leie hus som vi deler. Dealen er bare at vi er lite kjent i Tr.heims traktene og lurer på hvor det går og ikke går å bo. Rent praktisk og økonomisk sett. Greit å slippe på bruke penger på busskort, og drosje hjem i helgene ;) Det vi tenkte på var å legge oss så nærme Gløs (og dermed sentrum?) som mulig, men når folk snakker om Moholt, Kalveskinnet, Rosenborg, gud-vet-hvor, skjønner vi lite.

Derfor lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvilke områder som er relativt nærme gløs? :)

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som skal begynne på dragvoll må belage seg på buss eller harde sykkelturer dersom dere legger dere i nærheten av Gløs, bare så det er sagt. Hvis du søker så har dette vært oppe i NTNU-tråden og slikt før, med noen kart til å illustrere litt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
De som skal begynne på dragvoll må belage seg på buss eller harde sykkelturer dersom dere legger dere i nærheten av Gløs, bare så det er sagt. Hvis du søker så har dette vært oppe i NTNU-tråden og slikt før, med noen kart til å illustrere litt.

8175491[/snapback]

glemte helt av denne tråden her jeg, men takk for svar :) Har funnet et hus på jakobsli, som vi kanskje får <3 langt fra gløs, men sånn får det bli første året..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...