TNormann Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Morn folks! vi er fem stk som skal begynne på skole i Trondheim neste år, (2stk gløs, 2 stk dragvoll og 1 stk en annen skole:p) og har lyst til å leie hus som vi deler. Dealen er bare at vi er lite kjent i Tr.heims traktene og lurer på hvor det går og ikke går å bo. Rent praktisk og økonomisk sett. Greit å slippe på bruke penger på busskort, og drosje hjem i helgene Det vi tenkte på var å legge oss så nærme Gløs (og dermed sentrum?) som mulig, men når folk snakker om Moholt, Kalveskinnet, Rosenborg, gud-vet-hvor, skjønner vi lite. Derfor lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvilke områder som er relativt nærme gløs? På forhånd takk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 De som skal begynne på dragvoll må belage seg på buss eller harde sykkelturer dersom dere legger dere i nærheten av Gløs, bare så det er sagt. Hvis du søker så har dette vært oppe i NTNU-tråden og slikt før, med noen kart til å illustrere litt. Lenke til kommentar
TNormann Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 De som skal begynne på dragvoll må belage seg på buss eller harde sykkelturer dersom dere legger dere i nærheten av Gløs, bare så det er sagt. Hvis du søker så har dette vært oppe i NTNU-tråden og slikt før, med noen kart til å illustrere litt. 8175491[/snapback] glemte helt av denne tråden her jeg, men takk for svar Har funnet et hus på jakobsli, som vi kanskje får <3 langt fra gløs, men sånn får det bli første året.. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Vil fraråde å bo der oppe, alt for langt unna alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå