view Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har et Geforce 2 Ti fra Leadtek på en maskin med Win XP Professional. Tv-utgangen har fungert fint hele tiden. Oppgraderte for en tid tilbake til Nvidias "digitally signed" 40.72 drivere (fra 30.xx). Tv-ut fungerte fint en stund, men en dag var den heelt borte. Jeg kan ikke huske å ha gjort noe spesielt som kan ha forårsaket dette. Uansett, nå finner ikke skjermkortet Tv'n lenger. Det man velger "velg enhet" så er det ikke mulig å velge Tv. Har testet Tv og kabler, så det er ikke der problemet ligger. Har siden avinstallert og installert på ny alle mulige drivere til kortet, fra medfølgende original drivere til de på hjemmesiden til Leadtek (der får jeg en feilmld: data invalid) og Nvidias nyeste. Ingenting hjelper. Skulle gjerne prøvd å få til de fra Leadtek, hvis noen vet hva som skyldes "data invalid" feilmeldingen. Eller har noen andre gode ideer. Hva som helst. Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg hadde AKKURAT det samme problemet, og svaret var enkelt skur opp PCn ok sjekk av TV outen er onkli festet på Skjermkortet er nemmelig noe man kan ta av og på, skulle ikke forundre meg om den var løsnet på deg også :smile: Lenke til kommentar
view Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Ah, takk. Skal sjekke ut med en gang. Eller så fort nedlastingen er ferdig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå