Dimm Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 fikk mitt GeForce 2 ti til 285/480 med standard kjøling, ennå ingen tegn til feil i grafikken. skal kjøpe -blueorb -Thermaltake silver adhesive -thermaltake Silver II Compound -Thermaltake memory cooling kit og se hvor langt jeg kommer. hvis det er noen tips eller noe jeg glemmer så ikke nøl med å si fra. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Følg med på julaften. Da kommer det en ganske så grundig guide på GF2Ti overklokking ut på ok.no ... :smile: Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 noen som vet om Thermaltake Blueorb er den beste kjølevifta til mitt Geforce 2 Ti? Lenke til kommentar
kaktus_ Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Du kan sikkert finne en gammel (eller ny) cpu-kjøler som gjør jobben bedre. Leste en plass at GoldenOrb var en veldig effektiv kjøler i forhold til prisen. Det har ihvertfall jeg lyst til å prøve ut, prisen er jo ikke allverden :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå