nahoy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Passer norske apparater i italienske stikkontakter? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja. De har samme som oss. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 http://www.overnatte.com/reisefakta-italia.html Elektrisitet: Som hos oss er det 220 volts vekselstrøm, men våre stikkontakter passer ofte ikke. Det er best å anskaffe et adapter, som er lett å få tak i. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg var i Italia for en liten stund siden, og de hadde akuratt samme kontakter som oss. Plasseringen på hotellrommets kontakter var derimot ikke så god, de var akuratt i høyde med sengekanten..som gjorde at "vaskerene" skubbet sengen inntill veggen og bøyde ledningen. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 De har IKKE samme kontakt som oss. Italienske kontakter er tynnere, noe som gjør det vanskelig å plugge i for eksempel mobilladeren. Det går vanligvis ikke så bra å bruke makt heller. Jeg måtte lete rundt i hele leiligheten vi leide i Roma for å finne en kontakt som var tykk nok. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hmm det er vel alt etter hvor man er tenker jeg. Mitt hotell hadde vel ikke akuratt så nye kontakter, men de var veldig romslige. Omtrent som godt brukte kontakter på skoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå