Juden Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Kom med det album navnet som dere/du syns er det beste. Begrunn også hvorfor det er det beste. Jeg for min del går for navnet: East of the sun and west of the moon. Navnet gir meg en følelse av at albumet inneholder gode låter. Navnet er blitt hentet fra en bok av Jonas Lie. Endret 17. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Dark Side of the Moon. Er vel fordi det er ett så genialt album og kanskje fordi det ikke er en mørk side av månen fordi alt er mørkt der Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Tja...hva sies om Dream Theater - Metropolis pt.II - Scenes from a Memory? * Metropolis pt. II, både tekst- og musikkmessig bygger albumet på en tidligere låt kalt Metropolis pt. I * Scenes from a Memory, historien i tekstene forteller om en kar som legger seg hos en hypnotisør og finner ut at han har levd som dame tidligere. Musikken er også veldig "film", det er lett (for meg hvertfall) å forestille seg hvordan dette så ut. Mye krydder med lydeffekter av div. slag. Me like. edit: Images and Words er også en ganske genial albumtittel. Det er jo det en plate ER? Ord og inntrykk? Endret 17. mars 2007 av JLa Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Bob Dylan - Blonde on Blonde gir meg et fantastisk bilde inne i hodet mitt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Faktisk talt Bloodhound Gang's Horray for Boobies. Svært barnslig tittel som har et snev av sannhet i seg.. Vet sikkert om mange andre snåle også, men det var denne jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 The Dark Side of the Moon Så mystisk og spennende på en måte:P Og The Dark Side of the Moon har vi jo heller aldri sett fra jorden, noe som gjør det så, ja, mystisk. Og albumet er jo veldig mystisk også. Så tittelen passer veldig bra kan man si. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Minutes to Midnight Føler det er spennende, mystisk og at det kommer noe stort til midnatt (14 mai for å være presis) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Apocalypse Dudes - Turbonegro Vet ikke, men elsker det navnet Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Synes Whoracle er en veldig bra tittel. Veit ikke helt hvorfor, men det gjør seg veldig bra. Den passer også veldig bra til musikkstilen på albumet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 All the Colors of a Soul. Er bare så..jeg vet ikke. Gir inntrykk av at det er mange forskjellige typer sanger på platen, og at den er litt dyp. Sånt liker jeg. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Iron Maiden - Seventh son of a seventh son. Tenker litt "Sjuende far i huset", nesten . Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Alltid likt Taake - Over Bjoergvin Graater Himmerik. Bra album er det og. Lenke til kommentar
Gersen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 liker navnet (,og plata); The Piper at the Gates of Dawn. Klinger fint, synes jeg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Mezzanine av Massive Attack, elsker tittelen, vet ikke hvorfor egentlig. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Opeth - Still Life Primus - Sailing the Seas of Cheese Seigmen - Total Ulver - Blood Inside Fordi de passer det musikalske og lyriske innholdet veldig bra, og selvfølgelig fordi jeg liker albumene. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Nas - Hip Hop Is Dead pga all oppsikt og diskusjon den vekte, den tvinger folk til å forstå slik at det ikke kan overses. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ( ) er jo et fint albumnavn, da. Liker det albumet. Albumet har absolutt ingen info, bare et stilig cover, seks (?) blanke, gjennomsiktige ark i bookleten og ingen sangtitler. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Snodig spørsmål som er vanskelig å besvare... Alice cooper goes to hell (god beskrivelse av albumets tema) Pink Floyd - Ummagumma (slang for sengeaktivitet) og selvsagt deres The Piper at the Gates of Dawn Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fuck You All!! av Carpathian Forest mener jeg er utrolig fengende. Umulig å forklare hvordan, - men jeg tiltrekkes av den tittelen. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har likt namnet på Turbonegro - Scandinavian Leather, hvorfor ? det vet ikke jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå