Gå til innhold

Armored Core 4 (360vsPS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har vi jo sett siden de første spillene som ble satt opp mot herandre.

 

Men jeg må si at jeg synes 360 ble litt for mørkt. Når han fløy ned tunellen så var det jo bare helt svart. Mens på PS3 så var det litt mer ting rundt. Så der likte jeg spesielt godt PS3. Men det er tydelig at de fleste xbox spill har høyere kontrast en det PS3 spillene har. Å det tror jeg er et bevist valg av utviklerne og ikke maskinvarebegrensninger.

Lenke til kommentar

Kunne se ut som PS3-versjonen slet en del med kontrasten. Kan være opptaket, men syntes ting var enten veldig mørkt eller lå rundt samme blasse gråfargen. 360-versjonen på den andre siden hadde god kontrast, men som mange påpekte var den i mørkeste laget i mange av scenene. Godt mulig at det er opptaket.

 

Men viser vel egentlig bare igjen at platformene i praksis er rimelig jevnbyrdige. Så pent ut på begge, og tror det er en tittel som kan bli veldig interessant.

 

Men så kommer en klassisk klage fra meg igjen; hvor søren er fargene? Spillet er jo bortimot svart-hvitt. :(

 

Edit: Og hvorfor "next gen" skyggene? Vet at myke skygger er mer kostbart, men liker ikke denne svartheten som en finner i alle spillene i dag.

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes spillet ser shit ut på begge konsoller? :p

8187879[/snapback]

 

Enig :p

 

Men PS3 klippet vi såg her var jo direkte styggt ut. Minnet meg om PC versjonen av RE4, lys og kontrast fullstendig på trynet slik vi såg det i COD3 porten til PS3 også.

Lenke til kommentar
Alle har uansett lys, farge og kontrast settings.

8187935[/snapback]

 

Det er heilt riktig. Eg går heller ikkje god for at det er så mye verre grafisk enn 360 versjonen. Men pga. det eg har lest i anmeldelser om at grafikken er litt meir utvasket og plattpå PS3 så ligger det nok noe i det.Kjører vel i 30 fps mot 360 sine 60 meiner eg. Men igjen, det bryr meg egentlig ingenting. Har spillet på 360 og eg fornlyd med det der. Unner PS3 eier spillet så det holder eg :) Spillet har jo fått gode kritikker på PS3 også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Wow, de to utgavene ser jo nesten... dønn like ut. Jeg ser iallefall ikke noen grafiske forskjeller som gjør det noen vits å nevne en fremfor den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...