Vampyro Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Lurer på hvordan man fjerner høyttaler dekselet forran og bak på en 94 Ford Mondeo. Er det bare å dra det av? Eller er det noen gjemte skruer. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Skruene sitter på baksiden av dørtrekket, så du må ta av det først. Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Vet du hvordan det tas av? For hvis jeg tar det av så kommer jeg til høytalerne ikke sant? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Du har skruer rundt på sidene av trekket, under små pynteknotter. Også under på trekket. Så har du en skrue nede i håndtaket hvor holder når du lukker døra, og en skrue bak åpne hendelen. I tillegg har du låseringen på vindussveiva, hvis du ikke har elvinduer. Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har elektriske vinduer. Prøvde å skru ut alle skruene. Men fikk ikke det av. Tenkte, det må jo være noe mer slik at dørhåndtaket og de til de elektriske vinduene står igjen?. Og hvordan tar jeg av låseringen på vindussveiva bak? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 For å få av de låsringene må du enten bruke et par små skrutrekkere og knote det til, eller bruke en slik tang: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=80836 Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Slike ting kan vel bilmekanikere ikke sant? Kan sikkert få en fyr til å gjøre det. Er litt redd for å brekke noe og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå