Gå til innhold

Har brukere lov til å stjele avatarer?


Anbefalte innlegg

Blir bare masse forvirring når flere har den EKSAKT samme avataren.

 

Avataren er gjerne det første mann ser på ett innlegg... og kjenner man igjen avataren så leser man ikke nicket.

 

 

Tanke: Registrere nytt nick mad avataren din og brukernavnet Compelxity  :blink:

8177679[/snapback]

 

hehe, ja det blir det :ermm:

 

sjønte ikke helt den tanken din? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Om noen hadde tatt avataren min, så hadde jeg blitt litt sint. Den representerer jo meg og personligheten jeg fremstiller meg selv som på forumet.

8177787[/snapback]

 

Old pirates, yes, they rob I;

Sold I to the merchant ships,

Minutes after they took I

From the bottomless pit.

But my hand was made strong

By the 'and of the Almighty.

We forward in this generation

Triumphantly.

Won't you help to sing

These songs of freedom? -

'Cause all I ever have:

Redemption songs;

Redemption songs.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Old pirates, yes, they rob I;

Sold I to the merchant ships,

Minutes after they took I

From the bottomless pit.

But my hand was made strong

By the 'and of the Almighty.

We forward in this generation

Triumphantly.

Won't you help to sing

These songs of freedom? -

'Cause all I ever have:

Redemption songs;

Redemption songs.

8177929[/snapback]

 

Ah, dat be a good song about me life as a rastafari back in da oldern days. :love:

Lenke til kommentar
Vi kan spørre en moderator om han kan ordne det, og hvis han ikke gjør det, spammer vi han ned med PM's og legger inn en offtopic i alle postene han har laget hvor vi sier at han må slutte med å bruke avataren din og samtidig konvertere andre på vår side :).

8181228[/snapback]

 

hehe, ikke dum ide, men han har fjærnet avatar nå da, bare personlig bilde han har igjenn som er stjelt, men det bryr jeg meg ikke om :)

Lenke til kommentar

Det er teknisk umulig. Måter å nekte brukere å kopiere bilder og lignende har vært diskutert i Webdesign-forumet lenge, men det er faktisk umulig.

 

Selvsagt kan man legge inn masse for å prøve å stoppe folk, men hvis noen vil ha et bilde, får de tak i det til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kan man ikke ha en form for registrering av sin egen avatar som blir lagret i styrets del av basen, for så å opplyse i nettiketten/retningslinjer for dette forumet at slik er våre regler?

Lenke til kommentar
Kan man ikke ha en form for registrering av sin egen avatar som blir lagret i styrets del av basen, for så å opplyse i nettiketten/retningslinjer for dette forumet at slik er våre regler?

8182392[/snapback]

 

Det hadde jo vært en fin ting. Det hadde vært greit å kunne hennvise til en slik database hvis noen har "stjelt" en avatar som noen andre bruker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kan man ikke ha en form for registrering av sin egen avatar som blir lagret i styrets del av basen, for så å opplyse i nettiketten/retningslinjer for dette forumet at slik er våre regler?

8182392[/snapback]

 

Det hadde jo vært en fin ting. Det hadde vært greit å kunne hennvise til en slik database hvis noen har "stjelt" en avatar som noen andre bruker.

8182720[/snapback]

 

Jeg liker bedre at man kaller avatar for mitt personlige, og ansvarlige uttrykk. Så det vil jeg ha full kontroll med. Ikke bare i levende livet, men særdeleshet her på nettet hvor tyveri/forvregninger skjer over en "lav sko", og det uten at man kan beskytte seg mot det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
PencilCase, jeg trodde ett øyeblikk at du var han oivind_dahle :p. Hmm, lurer på hvor mange som tror det nå, :hmm:.

8183098[/snapback]

 

Nå er jeg nokså snill, så lenge at ingen kødder med garnnøstet mitt, men som noen har fortalt meg, så går det en grense ... eller var det genser :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...