Cho-san Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hei. Har fått ein http://www.belkin.com/support/product/?lid...5D7050&scid=221 har installert software og surfa litt på naboen sitt nettverk har breiband sjølv i huset, og lillebror har bærbar data med trådløs forbindelse. så eg kobler ein nettverks kabel i min data, og prøver å sende internett tilkoblingen videre. men det går ikkje han finner meg og klarer å koble til trådløst, men får ikkje internett til å funke noen idea? Kan foresten sette opp sånn at eg sjølv enten er Peer to Peer eller Access point ? har veldig lite peiling så all hjelp er hjertlig velkommen Endret 17. mars 2007 av Heize Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Går heller ikkje å lage eit trådløst hjemmenettverk når eg lagde nettverks bru mellom dei kabel tilkoblingen og trådløsen, så fekk lille bror opp 11 mbits linje. trudde at problemet var fiksa då, men det var det ikkje. for etter ei stund gjekk den ned til 1mbits noe som er alt for lite. har 4mbits linje Endret 17. mars 2007 av Heize Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 ingen forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå