Major Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 når jeg starter daten og har nivida 7600 gt inni så får jeg ikke opp noe skjermbilde, vifta på skjermkorte virker og ser fin ut. jeg har prøvd med et annet skjermkort at da får jeg opp et bilde på skjermen. nivida 7600 gt har virka fint fram til nå... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Høres jo umiddelbart ut som at skjermkortet har tatt natta. Men, forstår jeg deg rett på følgende? Du har hatt 7600 GT i PC-en - det har funket flott - men nå, plutselig, har det slutta å virke? Lenke til kommentar
Major Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 jeg bytta vifte på den, men det skal jo ikke ha noe og si, så lenge vifta virker... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Så skjermkortet slutta å virke etter du skifta vifte. Vel, er du sikker på at du ikke uheldigvis kan ha skada kjernen (den som ligger under skjermkortvifta) mens du holdt på? Lenke til kommentar
Major Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 nope var veldig forsiktig, når jeg gjore det.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Høres nok dessverre ut som det er blitt noe galt med skjermkortet mens du jobba med det, siden du får skjermbilde når du prøver ett annet skjermkort. Du har ikke mulighet til å prøve 7600-kortet i en annen PC? Lenke til kommentar
Major Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 kanskje skal se.. men skal til noen kamerter i kveld så får ta dte med da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Greit, dette er off topic, men jeg blir gal av at du aldri skal se til å få bort avataren min!! Edit: takk for at du fjærna den, men du bruke den enda som bilde.. jaja.. Endret 18. mars 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 nope var veldig forsiktig, når jeg gjore det.. 8174969[/snapback] Du tok vell på kjølegugget eller hva det nå het for å overføre varmen fra kjrenen til vifta? Ta bort avataren til Complexity, lag en egen du, . Lenke til kommentar
Major Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 nope var veldig forsiktig, når jeg gjore det.. 8174969[/snapback] Du tok vell på kjølegugget eller hva det nå het for å overføre varmen fra kjrenen til vifta? Ta bort avataren til Complexity, lag en egen du, . 8181195[/snapback] jeg smørte litt kjøe pasta på ja, men var så vitt nær pastaen... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 . Du bruker linux eller? Kanskje du må oppdatere skjermkortet, hvis det er mulig, til en linux versjon hvis den er så bortskjemt at den bare funker i windows, eller det kan være et annet problem. Lenke til kommentar
Major Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 . Du bruker linux eller? Kanskje du må oppdatere skjermkortet, hvis det er mulig, til en linux versjon hvis den er så bortskjemt at den bare funker i windows, eller det kan være et annet problem. 8197601[/snapback] jeg kjører bare windows.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 sier det ikke seg selv at skjermkortet er ødlagt når du ikke får bilde med det, men får bilde med et annet et da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå