karakas Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Sendte nettopp inn ordre på oppgradering fra ADSL Free til ADSL Mega 20000, noen som vet hvor lang tid det tar for de å oppgradere abonnementet mitt? Regner med at de også må sende meg en ny router siden jeg bare har en gammel ST 516 eller noe i den duren. Tror dere jeg vil kunne nyte større linje allerede iløpet av neste uke? Og har ADSL 2+ bedre bæreevne enn vanlig ADSL? Altså vil klarer den ADSL 2+ å levere større hastigheter 2 km fra sentralen enn det ADSL gjør? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du kan bruke 516 på Adsl 2+! Du vil få noe bedre linje, jeg sitter noen hundre meter fra sentralen, og har ca 14-16 mb linje, men jeg har bare 4mm kabel inn i huset og ikke 6 mm som er vanlig. Når linjen blir oppdatert er litt ettersom, da NGT enten må ha ledig slot i sentralen til deg, eller nok interesserte at de utvider sentralen. Som regel tar det vel 2-4 uker (tror jeg) Lenke til kommentar
karakas Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Såvidt jeg vet så er sentralen klargjort for 2+ kunder, og regner nesten med at det er en ledig slot der også med tanke på at det nok ikke er mange personer i bygda som bruker internett noe voldsomt. Tviler på at jeg får noe særlig hastigheter, men fant ut at det var 10kr billigere i måneden med 2+ enn med Free med de nye prisene, og da er det like greit å bare oppgradere Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du kan ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=104889 Lenke til kommentar
karakas Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Ah, den var lekker Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå