kizzykazz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei! Datt over det kabinettet her, som er på Cbit, og fant ut at ein slik døropnar må eg og ha! Men: Har leita ein del på microplex, men har ikkje funne den enda. Nokon som veit om kvar eg kan finne den? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg vet at det kabinettet er bygd på den måten, altså det er ikke modifisert. Hvor du finner slike åpnere vet jeg ikke, men en hvilken som helst jernvare-butikk burde jo ha noe à la slike ?hydralikk-støpsler?? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Ja, eg skal prøve å finne tak i.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hmm. Denne åpner vel ikke kabinettet, men holder bare døra åpen. Spør du meg, er det litt unødvendig. For det første er det ikke så ofte en trenger å ha døre oppe i lengre perioder. For det andre, duger det uten noen ting, så lenge døra ikke er hengslet i toppen. Det er ialflall min mening. Vil tro du finner noe slikt på biltema/clas ohlsson Goscinny Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Hehe, jo kan vel stemme det. Men eg altså, eg tenkte på ein slik opnar der du trykker inn døra, og så kjem den opp Det ville vert kult Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Dersom det åpnes med en knapp, blir det litt mer stilig, ja. Goscinny Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 HTH kjøkken har vel slike på reklamen sin. Mulig du kan tilpasse noe derfra. Ellers finnes det en del slike løsninger på RC markedet... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Goscinny: Så vidt jeg vet har jeg sett flere skrive at døren "popper" opp av seg selv når du fjerner skruene, så den åpner jo døren. Skal ikke være noe problem å lage en knapp istedenfor skruer. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hm. Nesten litt skummelt. Har sittet og tenkt på en slik løsning på mitt eget kabinett, uten å ha sett bildet fra CeBit vel og merke. Har søkt etter sånne hydrauliske dingsebomser lenge nå, men finner ingenting. Begynner å bli litt lei. Tips? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Du lager bare festet og skinnene, for så og feste en elektrisk styrt hydraulisk demper... Han har lagt det selv, det er ikke en patent som kan kjøpes i butikker Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Du lager bare... Liker den. First things first, hvor få tak i deler? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 HTH kjøkken har vel slike på reklamen sin.Mulig du kan tilpasse noe derfra. 8180356[/snapback] Jeg har HTH-kjøkken og overskap med sånne "hydrauliske" åpnere. Trådstarter: Har du et kabinett med hengslet dør da? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 HTH kjøkken har vel slike på reklamen sin.Mulig du kan tilpasse noe derfra. 8180356[/snapback] Jeg har HTH-kjøkken og overskap med sånne "hydrauliske" åpnere. Trådstarter: Har du et kabinett med hengslet dør da? 8200606[/snapback] Javisst! Sjekk liten casemod i signatur... Woodbocks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå