Gå til innhold

trenger litt info om Hellsing

Anbefalte innlegg

hei

har lett litt her inne men finner ingen god tråder om hellsing

jeg tenkte at jeg skulle begynne og se på denne , men er det det bare kommet en sesong av serien .

og hva er Hellsing - Ultimate OAV ?

og om noen har link til en bra fan siden med litt info om serien så hadde jeg blitt glad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er bare kommet en sesong av Hellsing.

Ultimate OAV er en slags remake av serien med mye bedre animasjoner, mer blod, og den holder seg mye mer tro til mangaen. Også er den generelt mer underholdende å se på. Synes jeg.

Endret av Synox
Lenke til kommentar

det er meningen at de skal fortsett å gji ut episoder til ultimate ova til serien er ferdig.

til nå er det vel 9 mangabøker eller noe og det virker som det ca er en episode per mangabok. problemet med ultimate ova er at de bruker aaaallllt for lang tid på hver episode. jeg blir virkelig piss sur om de går konkurs eller noe og ikke fullfører serien. forhåpentligvis går det fortere etter hvert, de viste i hvert fall en del fotage fra senere episoder i traileren så vi får håpe de har mye feridg allerede. gleder meg virkelig til hovedplotte med nazistene begynner å rulle, derfra tar alt ting helt av.

Lenke til kommentar

høres bra ut , jeg har lastet ned alt nå , så regner med jeg ser den "orginale først og så ser de to episodene med OVA etter på og håper på nye etterhvert

må jo ha noe og se på mellom naruto episodene og :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ja, det er bare kommet en sesong av Hellsing.

Ultimate OAV er en slags remake av serien med mye bedre animasjoner, mer blod, og den holder seg mye mer tro til mangaen. Også er den generelt mer underholdende å se på. Synes jeg.

8175169[/snapback]

Hmm... Må nesten få sett denne OAV'en...

Lenke til kommentar
kan vel si at det nå er kommet en episode 3 , men det er ikke noe sub tilgjengelig , men for dere som kan japansk burde det jo ikke være noe problem .

den er seff og finne på de normale plassene vil eg tro

8378308[/snapback]

heldivis er det like mye vold som dialog i hellsing. og vold er et universelt språk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...