Mato Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 hei har lett litt her inne men finner ingen god tråder om hellsing jeg tenkte at jeg skulle begynne og se på denne , men er det det bare kommet en sesong av serien . og hva er Hellsing - Ultimate OAV ? og om noen har link til en bra fan siden med litt info om serien så hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Ja, det er bare kommet en sesong av Hellsing. Ultimate OAV er en slags remake av serien med mye bedre animasjoner, mer blod, og den holder seg mye mer tro til mangaen. Også er den generelt mer underholdende å se på. Synes jeg. Endret 17. mars 2007 av Synox Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Absolutt! Men mangler dessverre den geniale musikken som den første serien har. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 så er serien langt ned eller kommer det flere eppisoder , eller er det ultimate som fortsetter videre ?? og er det ingen som ha linken til fans sider ?? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ultimate OAV er det nå to episoder av, og det kommer en ny en i april. Om det skal komme fler enn det vet jeg ikke. Har ingen fansider, nei, men finner du ingen hvis du googler litt? Endret 19. mars 2007 av Synox Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 det er meningen at de skal fortsett å gji ut episoder til ultimate ova til serien er ferdig. til nå er det vel 9 mangabøker eller noe og det virker som det ca er en episode per mangabok. problemet med ultimate ova er at de bruker aaaallllt for lang tid på hver episode. jeg blir virkelig piss sur om de går konkurs eller noe og ikke fullfører serien. forhåpentligvis går det fortere etter hvert, de viste i hvert fall en del fotage fra senere episoder i traileren så vi får håpe de har mye feridg allerede. gleder meg virkelig til hovedplotte med nazistene begynner å rulle, derfra tar alt ting helt av. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 høres bra ut , jeg har lastet ned alt nå , så regner med jeg ser den "orginale først og så ser de to episodene med OVA etter på og håper på nye etterhvert må jo ha noe og se på mellom naruto episodene og Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja, det er bare kommet en sesong av Hellsing.Ultimate OAV er en slags remake av serien med mye bedre animasjoner, mer blod, og den holder seg mye mer tro til mangaen. Også er den generelt mer underholdende å se på. Synes jeg. 8175169[/snapback] Hmm... Må nesten få sett denne OAV'en... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 vel da har jeg pløyd gjennom serien og oav'en , og er sugen på mere , må vell finne meg magmaen for og komme videre . er det ingen som vet om noen fansider ?? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) er det ingen som vet om noen fansider ?? 8318988[/snapback] Ja, her. Endret 8. april 2007 av Pug Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 kan vel si at det nå er kommet en episode 3 , men det er ikke noe sub tilgjengelig , men for dere som kan japansk burde det jo ikke være noe problem . den er seff og finne på de normale plassene vil eg tro Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 kan vel si at det nå er kommet en episode 3 , men det er ikke noe sub tilgjengelig , men for dere som kan japansk burde det jo ikke være noe problem . den er seff og finne på de normale plassene vil eg tro 8378308[/snapback] heldivis er det like mye vold som dialog i hellsing. og vold er et universelt språk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hellsing er den beste animeserien jeg har funnet hittil. Noen som vet om noe annet i om trengt samme banen, aka horror/vampyrer osv? Witchhunter Robin feks Endret 22. april 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ehh Na sa jeg Ep1 pa OVA. Synes den "vanlige" var mye bedre :o Noen som vet om det kommer flere sesonger for vanlige, eller har de gatt over til OVA? :'( Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 vell ova følger den orginale magma historien , mens serien hopper av historien , etter hva jeg vet så er det ikke planlagt videre i tv serien . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå