Ozelot Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Siden jeg begynner å få litt for mange hovedkort og liker praktiske løsninger, så lurer jeg på om det finnes noen kabinett som er lagd for å ha to hovedkort inni. Et litt større kabinett må vel være mye effektivt, enn to midi\maxi-tårn? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 denne er den eneste jeg vet om. men er bare plass til 1 atx mens andre hovedkortet må være ITX Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Dette kanskje.... http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC343B Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Er ikke mulighet til å montere 2 hovedkort i det kabinettet, ikke uten modifikasjoner ihvertfall. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Dette kanskje....http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC343B 8175027[/snapback] Har tenkt på det, men det er svinedyrt og ikke lagd for to hovedkort. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Dette kanskje....http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC343B 8175027[/snapback] Har tenkt på det, men det er svinedyrt og ikke lagd for to hovedkort. 8178986[/snapback] Det kabinnetet funker med 2 hovedkort jo Så får du bare kjøpt deg plate til ca 200,- som du får til 2 stk strømforsynere i kabinettet så bare lager du en powerknapp så virker det med 2 dataer i Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Dette kanskje....http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC343B 8175027[/snapback] Har tenkt på det, men det er svinedyrt og ikke lagd for to hovedkort. 8178986[/snapback] Det kabinnetet funker med 2 hovedkort jo Så får du bare kjøpt deg plate til ca 200,- som du får til 2 stk strømforsynere i kabinettet så bare lager du en powerknapp så virker det med 2 dataer i 8179232[/snapback] Er det du har røyka a ? Fra spøk til revolver. det kabinettet er ikke laget for 2hk! du må modde mye for å få til det tror jeg. det er lett å få inn 2xPSU men da blir det trangt for evnt. hk nr. 2 Lykke til. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Dette kanskje....http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC343B 8175027[/snapback] Har tenkt på det, men det er svinedyrt og ikke lagd for to hovedkort. 8178986[/snapback] Det kabinnetet funker med 2 hovedkort jo Så får du bare kjøpt deg plate til ca 200,- som du får til 2 stk strømforsynere i kabinettet så bare lager du en powerknapp så virker det med 2 dataer i 8179232[/snapback] Er det du har røyka a ? Fra spøk til revolver. det kabinettet er ikke laget for 2hk! du må modde mye for å få til det tror jeg. det er lett å få inn 2xPSU men da blir det trangt for evnt. hk nr. 2 Lykke til. 8179360[/snapback] Oki Sry så ut som om det var plass til 2 kh bare Lenke til kommentar
saivert Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Lian Li Cube har plass, men som sagt du må modde. Og slutt å mas så veldig på at det ikke er tilrettelagt for 2 HK fra fabrikk da. Er ikke litt av kosen det at man får modde da? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er ikke alle som er like glad i gjøre modifikasjoner. Og uansett så må du modde mye, og mye kommer til å bli vanskelig om du skal få plass til 2 hovedkort... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Lian Li Cube har plass, men som sagt du må modde. Og slutt å mas så veldig på at det ikke er tilrettelagt for 2 HK fra fabrikk da. Er ikke litt av kosen det at man får modde da? 8185626[/snapback] Spørs hvor mye jeg må modde. Prøvde å modde et kabinet jeg fikk, men jeg tror jeg må kaste det eller forsterke det, for det er utrolig ustabilt. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det burde ikke være så ille å modde kabinettet til å ta 2hk, men du må finne et hk brett som er speilvendt! og et sted å ha psu på... noe jeg tror kan bli vanskligre! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Til lian li cube får man jo kjøpt en monteringsbrakett for 2 PSU. men da får du jo enda mindre plass til det andre hovedkortet... Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Til lian li cube får man jo kjøpt en monteringsbrakett for 2 PSU. men da får du jo enda mindre plass til det andre hovedkortet... 8187624[/snapback] Tror det er et av de mest meningsløse innleggene som jeg har sett på en stund. fordi man kan få kjøpt monteringsbrakett for 2xpsu skal du kunne ha 2hk ? Nei så gæli... Tror det skal kunne gå hvis du har et hovedkort opp ned og det andre "riktig" vei. da blir jo speilvendtheten opphevet. Lykke til Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det burde ikke være så ille å modde kabinettet til å ta 2hk, men du må finne et hk brett som er speilvendt! og et sted å ha psu på... noe jeg tror kan bli vanskligre! 8187517[/snapback] Du sa jo nettopp at det ble vanskelig med PSU, 2 pcer = PSUer vel? Mener selvfølgelig ikke at det hjelper med montering av hovedkort Tror ikke jeg hadde prøvd å montere 2 hovedkortet i dette kabinettet uanset... Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det burde ikke være så ille å modde kabinettet til å ta 2hk, men du må finne et hk brett som er speilvendt! og et sted å ha psu på... noe jeg tror kan bli vanskligre! 8187517[/snapback] Du sa jo nettopp at det ble vanskelig med PSU, 2 pcer = PSUer vel? Mener selvfølgelig ikke at det hjelper med montering av hovedkort Tror ikke jeg hadde prøvd å montere 2 hovedkortet i dette kabinettet uanset... 8189644[/snapback] Funker fett å montere 2Psu'er. eller 2 hovedkort. beggeto blir vansklig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå