Sirslask Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 I det siste har skjermen på min Dell Latitude C610 blitt løsere og løsere, men nå er jeg lei og tenkte å stramme den. Men jeg vet ikke hvilke skruer som gjør det og jeg gidder ikke å vente i 4 uker på service når jeg bruker den hver dag. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Sånn skjerm er det vi snakker om. Noen med forslag? Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ta en titt på denne siden. Evt denne. Velg Display Assembly, Display Latch, and Hinge Covers Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk ikke så mye ut av den Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 På norsk: vipp opp plaststripa over tastaturet. Bruk et flatt skrujern og gjør det fra høyre side. Så strammer du de to eller fire skruene som holder hengslene til skjermen. Hvis skruene er ødelagte, ring Dell og få nye. Hvis gjengene i maskinen er ødelagte, så er det bare å bestille tekniker (hvis du har onsite-service). Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Vell, jeg gjorde som du sa og fant skruene... men er det mulig å gjøre noe med de? NEI, det er ikke mulig å skru de fordi de er helt flate og ikke laget for å skru på !¤%"#!¤!%"#"¤!#!#!"#!??#! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå