pleiadene Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Leste et sted at Pentax kommer med en (facelift)av(ny) K10d snart! stemmer dette? Bør jeg vente med å kjøpe k10d til da? Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Leste et sted at Pentax kommer med en (facelift)av(ny) K10d snart!stemmer dette? Bør jeg vente med å kjøpe k10d til da? 8174391[/snapback] Det var vel antydet at den kommer tidsnok til julesalget. Har du bruk for kamera så kjøp K10D nå. En oppfølger et år etterpå blir ikke vesentlig bedre. Tror nok det er snakk om finpussing istedenfor. Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Leste et sted at Pentax kommer med en (facelift)av(ny) K10d snart!stemmer dette? Bør jeg vente med å kjøpe k10d til da? 8174391[/snapback] Det var vel antydet at den kommer tidsnok til julesalget. Har du bruk for kamera så kjøp K10D nå. En oppfølger et år etterpå blir ikke vesentlig bedre. Tror nok det er snakk om finpussing istedenfor. 8174508[/snapback] Større LCD skjerm og 5 bilder per sekund kanskje? mvh .lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå