Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen

Anbefalte innlegg

store stygge arr rundt omkring på korppen...

8175994[/snapback]

Hvis man har arr etter operasjon eller lignende som man ikke kan noe for så synes jeg ingen skal klandres for det.

Men hvis du mener arr etter selv kutting og sånt, så er jeg helt enig!

8604473[/snapback]

Hmm, jeg synst det er ganske pent jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Fyren jeg rota med sist gang jeg var ute var egentlig jævlig turnoff... :hrm:

Ikke sexy i det hele tatt. For det første var han ganske feminin i stilen, med dressjakke, rosa skjorte og overstyla hår. Med andre ord ikke en jeg ville rota med i edru tilstand, da jeg finner slik stil ganske kvalm... I tillegg stilte han idiotiske spørsmål og snakka som en kåt fjortis... :thumbdown:

Gutter som stinker svette og piller seg i nesa til stadighet er heller ikke særlig attraktivt. Eller dersom han fiser hele tiden bare fordi han føler vi kjenner hverandre godt... Raping er derimot akseptabelt. Skal innrømme at jeg synes det er artig med rapekonkurranser (i fare for å virke turnoff selv... :p)

Store, gulsprengte kviser, da spesielt rundt munnen er heller ikke spesielt attraktivt... :yucky:

Eller pels på ryggen... *grøss*

Lenke til kommentar

Mye av dette er sikkert sagt allerede, men når muligheten til å fortelle gutta hva som "avtenner" meg byr seg så griper jeg den med begge hender. (Ikke at vi jentene er feilfrie heller, men jeg tennes ikke av jenter uansett så...)

Here goes:

-Snuslepper. Sorry gutta, stygt som fy!

-Snus som "renner" nedover fortennene...en sånn svart kladd som syns hver gang man smiler eller snakker. Grøss!

-Lukten av noen som nylig har røyka.

-Fingre som lukter nikotin.

-Overvekt.

-Undervekt.

-Alle former for piercinger i ansiktet. Ring i øyenbrynet, leppa og midtre nesevegg utpeker seg som styggest.(er det andre steder egentlig??hehe)

-Store "harry" tatoveringer.(Dette går jo på hva jeg anser som harry da...)

-Fjortisprat, eller usikker "koseprat." Hvis vedkommende har et barnslig ordforråd og generelt ordlegger seg dårlig. Her inngår også shjøtt, shjole, "jeg liker deg shjempegått" osv osv.

-Skrivefeil. Ikke noen feil her og der, men vi snakker mye...og ord man burde kunne. Har sikkert noen jeg også, innimellom, men jeg vet at det heter venninne(ikke vinninne)for å nevne noe...

-Dårlige kyssere. Dette er det store IT-temaet for meg. Er han en dårlig kysser(les:kliner)så er det kroken på døra og hej då, uansett hvor digg fyren er. Har gjort det før, kommer til å gjøre det igjen.

-Dårlig ånde. Er faktisk sykt redd for å ha dette selv...pusser tenner og tygger tyggegummi i ett kjør. Tror egentlig jeg er blitt litt paranoid i forhold til dette, etter å ha datet en med veldig dårlig ånde. Når han atpåtil var dårlig til å kline trenger jeg kanskje ikke nevne at jeg dumpet han? :p )

-Gutter som bruker tre dager(eller 10 timer for den saks skyld)på å svare på meldinger. Dette betyr for min del omtrent automatisk at han ikke er keen på meg, og dermed mister også jeg interressen for han.

-Gutter med null muskler. Trenger ikke være bolere akkurat, bare være litt trent. Og ha større overarmer enn meg selv. Hehe.

-Pannebånd, rosa piquetskjorter og lyseblå lammeullsgenser knytt over skuldrene. Dra hjem til pappa og seilbåten din du, Preben... :tease:

-Stygge tenner.

-Samtlige under 1.80.(fordi jeg er høy selv...betyr jo faktisk ikke at lave gutter kan være sexy, for det kan de absolutt. Men for min del blir det ikke akkurat hanky-panky da, for å si det sånn...gidder ikke ligge en halv meter alene heller. :whistle::p

-Svettelukt...og her er det forskjell folkens. Er det "vi har nettopp hatt tidenes heftigste sex"-svettelukt så er det null stress, og igrunnen kanskje turn-on. Er det gammel "sittet i klærne hele dagen, og kanskje i flere dager også"-lukt så er det bare grose! :sick:

-Lange negler...åfyfaen!

Sånn...det finnes sikkert 3000 ting som jeg har glemt, og som jeg garantert kommer på når jeg poster dette innlegget, men da legges de til når de dukker opp.

Lenke til kommentar

Sessan: Jeg må prøve å gjette åssen person du er... Var du en av de populære jentene på ungdomsskolen som KUN fløy sammen med fotballgutta og den samme jentegjengen bestående av 7 jenter helt lik deg? :)

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Haha, sessan jeg er glad jeg ikke skal prøve å få deg.. Guri

8614043[/snapback]

Hey!?!! Er det så ille altså? Hvilke punkter syns du er spesielt kravstore?

Sessan: Jeg må prøve å gjette åssen person du er... Var du en av de populære jentene på ungdomsskolen som KUN fløy sammen med fotballgutta og den samme jentegjengen bestående av 7 jenter helt lik deg? :)

8614075[/snapback]

Vel, for å hjelpe deg litt på vei: Ja, jeg var kjæreste med en fotballgutt...den beste...Ja, jeg var med i en venninnegjeng, men vi var langt ifra like hverandre, og heller ikke skolens store berter. Men godt likt...

Har igrunnen også valgt å legge ut de mest "overfladiske" tingene...det er mye annet som er turn off også, som f.eks mangel på sosial intelligens, og null politisk standpunkt/egne meninger. Men det var ikke det jeg hadde lyst til å skrive om.

Lenke til kommentar
Mye av dette er sikkert sagt allerede, men når muligheten til å fortelle gutta hva som "avtenner" meg byr seg så griper jeg den med begge hender. (Ikke at vi jentene er feilfrie heller, men jeg tennes ikke av jenter uansett så...)

Here goes:

--Samtlige under 1.80.(fordi jeg er høy selv...betyr jo faktisk ikke at lave gutter kan være sexy, for det kan de absolutt. Men for min del blir det ikke akkurat hanky-panky da, for å si det sånn...gidder ikke ligge en halv meter alene heller.  :whistle:  :p

8613954[/snapback]

Faen! :!:

Lå så godt ann :p

Lenke til kommentar
Haha, sessan jeg er glad jeg ikke skal prøve å få deg.. Guri

8614043[/snapback]

Hey!?!! Er det så ille altså? Hvilke punkter syns du er spesielt kravstore?

8614223[/snapback]

Vel, er jo egentlig ikke så veldig ille når jeg ser over det igjen nå, en del overfladiske ting som jeg syns er litt barnslige. Men ellers er det ikke så ille, er enig i mye av dset du skrev, ble bare overveldet av den lange listen :p

Edit: Må legge til at store skrivefeil, orddelingsfeil og mongo skriftspråk på msn/sms får meg til å miste interessen:P

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...