Equerm Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 store stygge arr rundt omkring på korppen... 8175994[/snapback] Hvis man har arr etter operasjon eller lignende som man ikke kan noe for så synes jeg ingen skal klandres for det. Men hvis du mener arr etter selv kutting og sånt, så er jeg helt enig! 8604473[/snapback] Hmm, jeg synst det er ganske pent jeg Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ja, arr etter kutting er ganske turn on Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ja, arr etter kutting er ganske turn on 8607617[/snapback] det er forskjell på kutt etter operasjon og etter selvskading da.... Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ja, arr etter kutting er ganske turn on 8607617[/snapback] det er forskjell på kutt etter operasjon og etter selvskading da.... 8607626[/snapback] Ja, selvfølgelig. Har arr etter operasjon selv Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hmm, vet ikke, jeg synst alle typer arr er fine store eller små hva de kommer av er ikke så viktig da Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 - Jenter som er redd for å åpne seg - Jenter som ikke tør utforske / prøve nye ting Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Fyren jeg rota med sist gang jeg var ute var egentlig jævlig turnoff... Ikke sexy i det hele tatt. For det første var han ganske feminin i stilen, med dressjakke, rosa skjorte og overstyla hår. Med andre ord ikke en jeg ville rota med i edru tilstand, da jeg finner slik stil ganske kvalm... I tillegg stilte han idiotiske spørsmål og snakka som en kåt fjortis... Gutter som stinker svette og piller seg i nesa til stadighet er heller ikke særlig attraktivt. Eller dersom han fiser hele tiden bare fordi han føler vi kjenner hverandre godt... Raping er derimot akseptabelt. Skal innrømme at jeg synes det er artig med rapekonkurranser (i fare for å virke turnoff selv... ) Store, gulsprengte kviser, da spesielt rundt munnen er heller ikke spesielt attraktivt... Eller pels på ryggen... *grøss* Lenke til kommentar
butare Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Dårlig hygiene, uten tvil! Kun reker skal lukte reke. Hår derimot, det kan vi barbere bort... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Munnsår Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Mye av dette er sikkert sagt allerede, men når muligheten til å fortelle gutta hva som "avtenner" meg byr seg så griper jeg den med begge hender. (Ikke at vi jentene er feilfrie heller, men jeg tennes ikke av jenter uansett så...) Here goes: -Snuslepper. Sorry gutta, stygt som fy! -Snus som "renner" nedover fortennene...en sånn svart kladd som syns hver gang man smiler eller snakker. Grøss! -Lukten av noen som nylig har røyka. -Fingre som lukter nikotin. -Overvekt. -Undervekt. -Alle former for piercinger i ansiktet. Ring i øyenbrynet, leppa og midtre nesevegg utpeker seg som styggest.(er det andre steder egentlig??hehe) -Store "harry" tatoveringer.(Dette går jo på hva jeg anser som harry da...) -Fjortisprat, eller usikker "koseprat." Hvis vedkommende har et barnslig ordforråd og generelt ordlegger seg dårlig. Her inngår også shjøtt, shjole, "jeg liker deg shjempegått" osv osv. -Skrivefeil. Ikke noen feil her og der, men vi snakker mye...og ord man burde kunne. Har sikkert noen jeg også, innimellom, men jeg vet at det heter venninne(ikke vinninne)for å nevne noe... -Dårlige kyssere. Dette er det store IT-temaet for meg. Er han en dårlig kysser(les:kliner)så er det kroken på døra og hej då, uansett hvor digg fyren er. Har gjort det før, kommer til å gjøre det igjen. -Dårlig ånde. Er faktisk sykt redd for å ha dette selv...pusser tenner og tygger tyggegummi i ett kjør. Tror egentlig jeg er blitt litt paranoid i forhold til dette, etter å ha datet en med veldig dårlig ånde. Når han atpåtil var dårlig til å kline trenger jeg kanskje ikke nevne at jeg dumpet han? ) -Gutter som bruker tre dager(eller 10 timer for den saks skyld)på å svare på meldinger. Dette betyr for min del omtrent automatisk at han ikke er keen på meg, og dermed mister også jeg interressen for han. -Gutter med null muskler. Trenger ikke være bolere akkurat, bare være litt trent. Og ha større overarmer enn meg selv. Hehe. -Pannebånd, rosa piquetskjorter og lyseblå lammeullsgenser knytt over skuldrene. Dra hjem til pappa og seilbåten din du, Preben... -Stygge tenner. -Samtlige under 1.80.(fordi jeg er høy selv...betyr jo faktisk ikke at lave gutter kan være sexy, for det kan de absolutt. Men for min del blir det ikke akkurat hanky-panky da, for å si det sånn...gidder ikke ligge en halv meter alene heller. -Svettelukt...og her er det forskjell folkens. Er det "vi har nettopp hatt tidenes heftigste sex"-svettelukt så er det null stress, og igrunnen kanskje turn-on. Er det gammel "sittet i klærne hele dagen, og kanskje i flere dager også"-lukt så er det bare grose! -Lange negler...åfyfaen! Sånn...det finnes sikkert 3000 ting som jeg har glemt, og som jeg garantert kommer på når jeg poster dette innlegget, men da legges de til når de dukker opp. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Åwshitt... Er det virkelig noen som sitter i de samme klærne en HEL dag Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Haha, sessan jeg er glad jeg ikke skal prøve å få deg.. Guri Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Sessan: Jeg må prøve å gjette åssen person du er... Var du en av de populære jentene på ungdomsskolen som KUN fløy sammen med fotballgutta og den samme jentegjengen bestående av 7 jenter helt lik deg? Endret 14. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
SCV Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 smatting. blir bare sint og vil vri hode av en unge. Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Haha, sessan jeg er glad jeg ikke skal prøve å få deg.. Guri 8614043[/snapback] Hey!?!! Er det så ille altså? Hvilke punkter syns du er spesielt kravstore? Sessan: Jeg må prøve å gjette åssen person du er... Var du en av de populære jentene på ungdomsskolen som KUN fløy sammen med fotballgutta og den samme jentegjengen bestående av 7 jenter helt lik deg? 8614075[/snapback] Vel, for å hjelpe deg litt på vei: Ja, jeg var kjæreste med en fotballgutt...den beste...Ja, jeg var med i en venninnegjeng, men vi var langt ifra like hverandre, og heller ikke skolens store berter. Men godt likt... Har igrunnen også valgt å legge ut de mest "overfladiske" tingene...det er mye annet som er turn off også, som f.eks mangel på sosial intelligens, og null politisk standpunkt/egne meninger. Men det var ikke det jeg hadde lyst til å skrive om. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Mye av dette er sikkert sagt allerede, men når muligheten til å fortelle gutta hva som "avtenner" meg byr seg så griper jeg den med begge hender. (Ikke at vi jentene er feilfrie heller, men jeg tennes ikke av jenter uansett så...) Here goes: --Samtlige under 1.80.(fordi jeg er høy selv...betyr jo faktisk ikke at lave gutter kan være sexy, for det kan de absolutt. Men for min del blir det ikke akkurat hanky-panky da, for å si det sånn...gidder ikke ligge en halv meter alene heller. 8613954[/snapback] Faen! :!: Lå så godt ann Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Haha, sessan jeg er glad jeg ikke skal prøve å få deg.. Guri 8614043[/snapback] Hey!?!! Er det så ille altså? Hvilke punkter syns du er spesielt kravstore? 8614223[/snapback] Vel, er jo egentlig ikke så veldig ille når jeg ser over det igjen nå, en del overfladiske ting som jeg syns er litt barnslige. Men ellers er det ikke så ille, er enig i mye av dset du skrev, ble bare overveldet av den lange listen Edit: Må legge til at store skrivefeil, orddelingsfeil og mongo skriftspråk på msn/sms får meg til å miste interessen:P Endret 14. mai 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Vel, jeg bør jo kanskje legge til at de "minst viktige" punktene faktisk kan overskygges dersom personen trykker på alle de rette knappene for å tenne meg. Les min kommentar på side to: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=761854&st=20 Da skal det nok mer enn store tatoveringer og ettpar skrivefeil til for å stoppe meg. Endret 14. mai 2007 av Sessan Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Må si jeg passer perfekt for deg Sessan, bare jeg klipper neglene mine oftere, liker ikke å ha det helt nedklipt, er så lite handy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå