Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen

Anbefalte innlegg

Jenter som tror at man unngår graviditet ved å smøre inn penis med pyrisept er vel det som ligger øverst på listen min.

Intelligens er utrolig sexy.

Nummer 2 på listen må vel være om hun hadde hatt Man United-undertøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenter som tror at man unngår graviditet ved å smøre inn penis med pyrisept er vel det som ligger øverst på listen min.

Intelligens er utrolig sexy.

Nummer 2 på listen må vel være om hun hadde hatt Man United-undertøy.

8259415[/snapback]

*Kjøpe pyrisept og Man United - undertøy til Hanne*

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hårete jenter. Bart, som nevnt lengre opp her, men også hår på ryggen osv. Tenker ikke på apepels som menn kan få, men litt kraftig dun om dere skjønner hva jeg mener... Eller bremsespor i trusa, eller store stygge arr rundt omkring på korppen...

8175994[/snapback]

Herregud.. Jeg vet at smaken er som baken osv.. men hallo! Snakk om at du er ute etter en helt feilfri jente.. Det HADDE vært ok hvis du mente at apepels på ryggen er ekkelt, men tykkt dun? Ikke at jeg har det problemet, men stakkars jente! Det er vel ingen som kan noe for det.. Hvilken jente vil vokse ryggen fordi det er et lag med lyse hår der? Snakk om prestasjonsangst når man møter deg da! Og stakkars jente som har arr..Hva om det var en ulykke? Det må jo gå an å være naturlig...?

Turnoff for meg er enkelt og greit fålig hygiene og dårlig ånde! omg.. :sick:

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

* Dun i trynet

* Ørevoks

* Kviser

* Brune tenner med hull

* Avbitte negler

* Dritt under negler

* Hår på kroppen

* Veldig slitt hår (Med floker og dritt)

* Jenter som har dårlig ordforåd som aldri klarer å fortelle/forklare noenting på en lett måte

* Jenter som tror det er kult å slappe folk

* Bleik i huden

* Masse brunkrem

* Bjørn Borg pysjbukse

* Jenter som pirker ut alle de 40 tinga de ikke liker på f.eks en pizza eller hamburger

* Svette

* For mye parfyme

* Dårlig ånde

* Beskjedne jenter

Gidder ikke ikke skrive mer :no:

Lenke til kommentar

en ting som irriterer meg, ekke direkte "turn off" men likevel.

Når jenter kjøper for stramme bukser i livet så side flesket tyter ut. Det er mye finere om de da bare kjøper en størrelse større selvom de ikk vil innse at de har blitt større.

En bukse burde sitte bra ved toppen ellers ser det bare dumt ut.ekke noe tiltrekkende.

men men, har vært MYE værre tibng i tråden hittil.

Lenke til kommentar
* Jenter som tror det er kult å slappe folk

Det er jo gøy :dontgetit:

8600836[/snapback]

Omtrent hver gang jeg er på byn så ser jeg minst 2 gutter som blir klappa til av jenter. Det er tragisk å se på.

Har blitt klappa til av en jente EN gang jeg også, og da slappa jeg ho tilbake! ;)

Jeg dansa på ett stappfult dansegulv og kom uheldigvis borti rompa hennes. Det var ikke med vilje engang, er ikke min greie det akkuratt, men plutselig så prikka ho meg på ryggen, og jeg snudde meg, og dermed fikk jeg en fin en midt på kinnet. Og så klappa jeg til ho også :roll:

Var sammen med masse venner, så ho ble bua ut ganske kjapt.. Ho LØP ut mens ho hyl grein. Ho som starta, men fikk litt dårlig samvittighet... Skal innrømme det.

Vil dere ha likestilling, så skal dere jaggu meg få det også.. Ikke bare de positive sidene :thumbup:

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Helt enig.. gule tenner er bad.. huff.. Og så er det også turnoff med masse skjegg.. huff så ekkelt. Og dårligklesstil.. Vær så snill.

Og gutter, lær dere å danse.. det er HOT :love:

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Åja, sånn sett. Jeg mener mer sånn "tulle" slapping. Fike litt til for tull, ikkeno hardt og seriøst :dontgetit:

8604362[/snapback]

Jaja, det er jo helt greit, det er bare artig :D

Lekeslossing med jenter er også morsomt :tease:

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
store stygge arr rundt omkring på korppen...

8175994[/snapback]

Hvis man har arr etter operasjon eller lignende som man ikke kan noe for så synes jeg ingen skal klandres for det.

Men hvis du mener arr etter selv kutting og sånt, så er jeg helt enig!

Lenke til kommentar
store stygge arr rundt omkring på korppen...

8175994[/snapback]

Hvis man har arr etter operasjon eller lignende som man ikke kan noe for så synes jeg ingen skal klandres for det.

Men hvis du mener arr etter selv kutting og sånt, så er jeg helt enig!

8604473[/snapback]

Arr i seg selv er ikke sexy, men hadde aldri avvist en jente på grunn av det om det ikke hadde vært selvforskylt da.

Lenke til kommentar
Helt enig.. gule tenner er bad.. huff.. Og så er det også turnoff med masse skjegg.. huff så ekkelt. Og dårligklesstil.. Vær så snill.

Og gutter, lær dere å danse.. det er HOT :love:

8604352[/snapback]

Du er merkelig, skjegg er hot! Har sett en person med skjegg som ikke var hot, og det var en dame -_-

Edit:

Et godt eksempel er ilpostino :)

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...