Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen

Anbefalte innlegg

"Jeg er ikke våt, det er utflod!" haha, så evig bra! :p

En annen ting som jeg ikke liker er hårete gutter. Jeg vet de ikke kan noe for det, men jeg tenner ikke så veldig på orangutangkropper. Samtidig mener jeg at gutter bør ha litt hår på kroppen, sånn type veiviser og slikt.

Gutter som ikke gir meg en utfordring. Jeg liker ikke sauemennesker. Jeg krever litt spenning i hverdagen, både på det mentale og fysiske plan. Snille gutter er vel og bra, men de blir kjedlige i lengden.

8200585[/snapback]

Høres ut som meg, jo! :p

Busemenn i nesa er forresten helt forferdelig å se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har to store turn off's. Nummer 1: Mangel på intelligens "jeg synes bøker er nerdete å lese jeg, er lizzom så mye å lese" og "hvilken dato er 17 mai på i år?" har ting som kan få meg til å slå huet i veggen. Nummer 2: Måten de spiser på, smatting (lyder generelt), munnen åpen, som om de aldri har sett mat før. Pust da for fa**! Det her er vel egentlig ting som irriterer meg hos begge kjønn. Amazonas der nede er heller ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Neishda! laugh.gif mye som kan fikses på! thumbup.gif At folk er dritings til tider gjør jo ikke akkurat noe, men det betyr ikke at jeg syns det er sexy og tiltrekkende. Det gjelder vel motsatt vei også? dritingse kvinnfolk er vel ikke det vakreste som finns vel? tongue.gif (når man selv er edru visstnok)

Hvis man er dritings selv så gjør det vel ikke noe. Likevel er det morsomt med folk som er fulle synes nå jeg da selv om man er edru :p Så det går ann å prute på "lista" di? Du hadde kviser, men tok det igjen med sjarm så da ble du godkjent :p

Er enig med at snus + jenter = totalt turnoff

Lenke til kommentar
En annen ting som jeg ikke liker er hårete gutter. Jeg vet de ikke kan noe for det, men jeg tenner ikke så veldig på orangutangkropper. Samtidig mener jeg at gutter bør ha litt hår på kroppen, sånn type veiviser og slikt.

8200585[/snapback]

I'm off.. :p

Lenke til kommentar
Jeg sa til ei jente en gang i starten på noe som skulle bli en "deilig kveld" :

du lukter så godt..

hun svarte:

åh det gjør du også..

hmm tenkte jeg og befølte henne mellom bena, og komenterte at hun var våt :)

Og da svarte hun:

Jeg er ikke våt, det er utflod !

:(

skikkelig turnoff..

Trenger vell ikke nevne hvordan det gikk..

8200124[/snapback]

Fytti grisen, jeg hoppet i stolen når jeg leste det! Åh føsj'a meg! :ph34r:

Lenke til kommentar

Forslag: Gjør førstepost om til en samling av alt som er "turn-offs" eller eventuellt det som folk flest er enige om.

Er nok en del arbeid, men hvis du er "up for it" kunne det jo vært litt systematisert og greier, med en liste for hva gutter mener er turnoff ved jenter og vice versa.

Lenke til kommentar
Gutter som ikke har hygiene eller selvtillit er ikke noe særlig.. men det aller vertste er hvis gutten ikke klarer å bruke deodorant, off, blir kvalm av tanken..

8221342[/snapback]

Ja, de er mange som ikke skjønner at de skal bruke deo...

Lenke til kommentar
Gutter som ikke har hygiene eller selvtillit er ikke noe særlig.. men det aller vertste er hvis gutten ikke klarer å bruke deodorant, off, blir kvalm av tanken..

8221342[/snapback]

Ja, de er mange som ikke skjønner at de skal bruke deo...

8224983[/snapback]

Kan ikke komme på noen grunn til å ikke bruke deo.. :p

Lenke til kommentar
Turnoff:

Når du som ateist går inn i et seriøst forhold, er superforelska og det viser seg at din elskede er kristen, og vil prøve å frelse deg og melde deg inn i menigheten sin...

8227602[/snapback]

Eller omvendt. Det er like ille.

Lenke til kommentar
I fjor begynte jeg og snakke med en fra blink. Very nice og virket som en grei gutt, helt til han begynte å WHINE! "Åå buu, ingen vil ha meg", "Jeg har så dårlig selvtillit" bla bla bla.

8188672[/snapback]

Å jaa.. Sånt er hat

8189533[/snapback]

og det er sånne som dere to som føkker opp selvtilliten til sånne gutter enda mer, og til slutt er de helt håpløse. Det går helt greit først og alt er fint, og når gutten åpner seg dere ser at han er "svak" og bare ditcher og lar han sitte der og undre over hva FAEN han har gjort galt og så er den der etterlatt for død.

Good job, gals. Really nice.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Jeg er ikke våt, det er utflod !

8200124[/snapback]

Hørtes heller usannsynlig ut, men hadde det der vært sant og hendt meg hadde jeg jaggu meg kasta jenta på dør og tatt en laaaaang, varm dusj.

8215327[/snapback]

Helt fakta ! ..og mer er det ikke å si om det !

Lenke til kommentar
En fyr på bussen i dag hadde den største ansamlingen av ørevokst jeg noengang har sett på et levende menneske. Sexy..? Ehm nei. :ermm:

8231518[/snapback]

har du seriøst sitti og glodd i øret på en kis såpass lenge? Daaamn.

8239865[/snapback]

Det er faktisk smålig respekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...