Keiseren av Grønland Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Pannelugg på jenter. 2 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Ikke alle syns at Megan Fox er heit, vet du. Men ja, enig i at noen kler det. Jo Makan til generalisering da! Et av mine turnoffs er faktisk modell-pen...og vet det... Så Megan Fox er ikke noe jeg kunne tenke meg, vil heller at jenta skal være søt/normal... Endret 7. juli 2010 av PolarCow 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke alle syns at Megan Fox er heit, vet du. Men ja, enig i at noen kler det. Jo Hei! Jeg heter Fredrik og synes ikke Megan Fox er heit! Hun er bare for mye! Som en bukse fra Cubus. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hva som er galt med pannelugg på jenter da? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hva som er galt med pannelugg på jenter da? Pannelugg er nice da? De fleste ganger hvertfall. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg syns det kommer helt an på hva slags lugg, og formen på ansiktet. 1 Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Hva legges i "gi faen" holdninger hos jenter? Ser flere har skrevet det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hva som er galt med pannelugg på jenter da? Pannelugg er nice da? De fleste ganger hvertfall. Nei, det ser latterlig dumt på nesten alle jenter i hele verden. De få som klarer å beherske det, ser bedre ut med andre sveiser. Så neitakk til pannelugg. Jeg syns det bare ikke er pent når en liten del av håret plutselig er tre ganger kortere enn resten av håret. Det er unaturlig, og ser halveis skamklipt ut. Jeg tenker mest på sånne som henger rett ned. Endret 9. juli 2010 av Ramius Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Synes pannelugg kun fungerer om de ikke har håret hengende nede på sidene. Altså har hestehale eller har kort hår. Men det går veldig på peronlighet og ansiktsform. Lenke til kommentar
Gjest lars Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Turn off på jenter: - Jenter som har mensen - Jenter som ikke har perfekte pupper - Jenter som ikke er slanke og sexy - Jenter som tror de er noe - Nekter å gjøre noe (husarbeid, matlagning, oppvartning når det er fotballkamp o.l) - Karierekvinner - Skrytete - Skal ha meninger om ting - Har kropshår - ikke vakkert ansikt - Nesehår - Dårlig klessmak - Feite lår - Nekter å ha sex - Nekter å svelge når hun suger - Ikke villig til anal og titfuck - Uren hud - Ikke bruker p pille, slik at jeg må bruke kondom, jeez - Må ha forspill - Skjønner ikke at hun skal holde seg borte når jeg har mannebesøk og ser fotball, spiser pizza og drikker øl 4 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Morsomt at du sier det, Lars. Menstruasjonssyklusen er en nødvendig prosess for reproduksjon. Regner med at du ikke mente at du vil ha ei jente som har mistet mensen permanent. Det ville vært logisk, dog. Ettersom listen din pretty much forteller at du vil ha en dukke. Jeg er en av de som ikke har det. ... Turn off: Vond kroppslukt. Endret 12. juli 2010 av KittyCat 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Morsomt at du sier det, Lars. Menstruasjonssyklusen er en nødvendig prosess for reproduksjon. Regner med at du ikke mente at du vil ha ei jente som har mistet mensen permanent. Det ville vært logisk, dog. Ettersom listen din pretty much forteller at du vil ha en dukke. Jeg er en av de som ikke har det. ... Turn off: Vond kroppslukt. Tror nok du svarte for han, mensen er rimelig ekkelt :O Da får jeg dele min liste med ting dere jenter fint kan klare dere uten: - Dårlig hygiene - Klaging - Sutring - Beslaglegge oppmerksomheten til Y, for å så grine, mase om dere ikke får den. osv Lenke til kommentar
Defo Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jenter:- Kort hår- Arroganse- "Jeg er sååå heit" mindset.- Negativitet- Dårlig hygiene Endret 25. desember 2013 av Defo 2 Lenke til kommentar
Defo Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jenter som tror de har deg rundt lillefingeren når du egentlig ikke er interresert True story. Endret 25. desember 2013 av Defo Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Jenter som vil ha den perfekte mannen. Mister all interesse med ÉN gang for disse. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Jenter med gnålete stemme. Og drittprat for å få sympati f.eks "jeg er så feit". Gah! Endret 17. juli 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Jenter som står på rekke og bretter ned buksene for å pisse åpenlyst for alle andre. Tryvann 2010, grøsser hver gang jeg tenker over det. 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Jenter som starter setninger med "det som er, er at...", evt "tingen er at...". Jeg fikser ikke dårlig norsk. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Jenter som starter setninger med "det som er, er at...", evt "tingen er at...". Jeg fikser ikke dårlig norsk. LoOoL Veit. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå