Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Turnoff Listen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjesj,

overvektig/undervektig

Bryr seg lite om kroppen/stell(kosthold, trening, fett hår, røyk og hele pakka kommer under)

Naive mennesker som tror godt om alt og alle *world peace*(smiler hele tiden, er gla HELE tiden, blir GAAAL! :p )

Jenter som leker menn

Lang liste gjort kort, det meste faller under nr 1 og nr 2 ;)

Lenke til kommentar

Mjesj,

overvektig/undervektig

Bryr seg lite om kroppen/stell(kosthold, trening, fett hår, røyk og hele pakka kommer under)

Naive mennesker som tror godt om alt og alle *world peace*(smiler hele tiden, er gla HELE tiden, blir GAAAL! :p )

Jenter som leker menn

Lang liste gjort kort, det meste faller under nr 1 og nr 2 ;)

Skjønner liksom ikke hva som er galt med det? Hvorfor er det negativt å være positiv? Jeg klarer ikke omgåes med negative personer. DET er turnoff.

Lenke til kommentar

Skjønner liksom ikke hva som er galt med det? Hvorfor er det negativt å være positiv? Jeg klarer ikke omgåes med negative personer. DET er turnoff.

Når sa jeg at det er negativt å være positiv? Jeg sa det er turnoff med personer som er positiv hele jævla tiden. MEN det er jo så klart min personlige mening.

Lenke til kommentar

Trashy jenter

Jenter som ikke klarer kle seg

Jenter med fett hår

Lubne jenter

Bare svart stil på jenter

Svært høylydte jenter

Jenter med _altfor_ mye selvtillit

Jenter som følger sjekketips, replikker osv åpenbart

Jenter som tror de har deg rundt lillefingeren når du egentlig ikke er interresert

Bare noen i farta :p

Lenke til kommentar

Mine turn-offs:

-Overvektighet

-Ekstremt mye sminke

-Kviser på rygg, nakke og mage (veldig sjeldent, men det er ekkelt)

-Fettete hår

-Helt svart hår

-Drikke for mye

Btw, jeg er gutt.

Må bare legge til en ting. Er du 100% sikker på at du ikke liker noen jenter med svart hår?

Megan-Fox-naked-GQ_1.jpg

Mange av dere bør tenke dere litt om før dere ramser opp "turn off" ting :p

Lenke til kommentar

alle syns at Megan Fox er heit, vet du.

Anyways, hva folk tenner på og ikke er veldig subjektivt, det blir litt som at folk skulle stått og ramset opp fetishene sine, for å så få høre av andre at det bare er helt sykt.

Eneste skikkeliget kravet mitt er vel at kvinnemennesket har noe mellom øra, + en kropp som ikke blir brukt som en søppelplass.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Forkjellen på en jente og en mann snuse? blir mektig provosert av alle de grinete hypocrit crybaby guttene her som syter over at jenter snuser men alikvel mekker seg en heftig pris og kjører den langt opp under leppa og lar den renne ned over tennene.. Og til dere som ikke snuser, som sier at det er ok for men men ikke for jenter.. det er liksom dere jeg har lyst til å fise i trynet når jeg har et lager av luft i magen, og ja jeg fiser.. fising er morsomt det vet vi alle

Dårlig selvtilit kan komme av SÅ mange grunner.. mange kan ha blitt mobbet i yngre alder og så skal liksom jeg komme der og være sånn, ey du har ikke det samme synet på deg selv som meg, ta å så skaff deg litt bedre selvtilit da før du kan komme borti meg, det er gull verd det du ser på her.. og se til helvete å fjern de kvisene kroppen automatisk har gitt deg

Turnofflist:

-Overfokus på utseende

-Den typiske a4 nordmannen som enten bevisst eller ubevisst glemmer at vi faktisk er aper i utvikling og skal ha alt rent, alt ryddig og det uendelige strevet for å få alt perfekt..

-Ignorante kristne jenter, generelt ignorante religiøse jenter.. slå opp sjimpanse på google og få det overstått, jeg gidder ikke den griningen der

-Jenter som ikke liker dyr.. jeg liker dere bare ikke

-Whinete sutrete bitches, som til og med fortsetter med å være whinete sutrete bitches når du har prøvd å forklare dem at de er whinete sutrete bitches på en høfflig måte..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hurra, for en morsom tråd!

Mine turn-offs;

Lubbenhet/overvekt

uren hud

negativ holdning til å prøve noe nytt, fordommer, sosial rarhet og lite imøtekommende gutter

gutter som prøver for hardt - MÅ få alle til å le, påklistret smil, plutselige og sterke interesser som aldri har vært der tidligere

Ser det er mange gutter som har nevnt jenter med "gi faen" attitude, kan noen gi eksempler? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...