McBitch Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Poenget var at det er turn-off når jenter behandler sæd som om det skulle være farlig. Skjære grimaser og være livredd for å være borti det. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Mjesj, overvektig/undervektig Bryr seg lite om kroppen/stell(kosthold, trening, fett hår, røyk og hele pakka kommer under) Naive mennesker som tror godt om alt og alle *world peace*(smiler hele tiden, er gla HELE tiden, blir GAAAL! ) Jenter som leker menn Lang liste gjort kort, det meste faller under nr 1 og nr 2 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Mjesj, overvektig/undervektig Bryr seg lite om kroppen/stell(kosthold, trening, fett hår, røyk og hele pakka kommer under) Naive mennesker som tror godt om alt og alle *world peace*(smiler hele tiden, er gla HELE tiden, blir GAAAL! ) Jenter som leker menn Lang liste gjort kort, det meste faller under nr 1 og nr 2 Skjønner liksom ikke hva som er galt med det? Hvorfor er det negativt å være positiv? Jeg klarer ikke omgåes med negative personer. DET er turnoff. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Skjønner liksom ikke hva som er galt med det? Hvorfor er det negativt å være positiv? Jeg klarer ikke omgåes med negative personer. DET er turnoff. Når sa jeg at det er negativt å være positiv? Jeg sa det er turnoff med personer som er positiv hele jævla tiden. MEN det er jo så klart min personlige mening. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Når er det positvt å være negativ? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Vis det å være kritisk kan delvis betegnes som å være negativ, så kan jeg komme på tusen tilfeller Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Trashy jenter Jenter som ikke klarer kle seg Jenter med fett hår Lubne jenter Bare svart stil på jenter Svært høylydte jenter Jenter med _altfor_ mye selvtillit Jenter som følger sjekketips, replikker osv åpenbart Jenter som tror de har deg rundt lillefingeren når du egentlig ikke er interresert Bare noen i farta Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Vis det å være kritisk kan delvis betegnes som å være negativ, så kan jeg komme på tusen tilfeller Isåfall er jeg kritisk til din negativitet, uten å være noen hippie. :!: Lenke til kommentar
nnys Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Som tidligere nevnt, gutter med typ "gangster-gir-faen-attitude". NO-NOOO! Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Mine turn-offs: -Overvektighet -Ekstremt mye sminke -Kviser på rygg, nakke og mage (veldig sjeldent, men det er ekkelt) -Fettete hår -Helt svart hår -Drikke for mye Btw, jeg er gutt. Må bare legge til en ting. Er du 100% sikker på at du ikke liker noen jenter med svart hår? Mange av dere bør tenke dere litt om før dere ramser opp "turn off" ting Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Ikke alle syns at Megan Fox er heit, vet du. Men ja, enig i at noen kler det. Endret 1. juli 2010 av KittyCat 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Ikke alle syns at Megan Fox er heit, vet du. Men ja, enig i at noen kler det. Jo 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Ikke alle syns at Megan Fox er heit, vet du. Men ja, enig i at noen kler det. Jo Kanskje det finnes noen sære homofile som ikke synes hun er heit. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) alle syns at Megan Fox er heit, vet du. Anyways, hva folk tenner på og ikke er veldig subjektivt, det blir litt som at folk skulle stått og ramset opp fetishene sine, for å så få høre av andre at det bare er helt sykt. Eneste skikkeliget kravet mitt er vel at kvinnemennesket har noe mellom øra, + en kropp som ikke blir brukt som en søppelplass. Endret 1. juli 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Kanskje det finnes noen sære homofile som ikke synes hun er heit. Hun er heit, men jeg har flere venninner jeg anser som mye penere enn Megan Fox. På et personlig plan er ikke Megan Fox topp 20 engang. 4 Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Forkjellen på en jente og en mann snuse? blir mektig provosert av alle de grinete hypocrit crybaby guttene her som syter over at jenter snuser men alikvel mekker seg en heftig pris og kjører den langt opp under leppa og lar den renne ned over tennene.. Og til dere som ikke snuser, som sier at det er ok for men men ikke for jenter.. det er liksom dere jeg har lyst til å fise i trynet når jeg har et lager av luft i magen, og ja jeg fiser.. fising er morsomt det vet vi alle Dårlig selvtilit kan komme av SÅ mange grunner.. mange kan ha blitt mobbet i yngre alder og så skal liksom jeg komme der og være sånn, ey du har ikke det samme synet på deg selv som meg, ta å så skaff deg litt bedre selvtilit da før du kan komme borti meg, det er gull verd det du ser på her.. og se til helvete å fjern de kvisene kroppen automatisk har gitt deg Turnofflist: -Overfokus på utseende -Den typiske a4 nordmannen som enten bevisst eller ubevisst glemmer at vi faktisk er aper i utvikling og skal ha alt rent, alt ryddig og det uendelige strevet for å få alt perfekt.. -Ignorante kristne jenter, generelt ignorante religiøse jenter.. slå opp sjimpanse på google og få det overstått, jeg gidder ikke den griningen der -Jenter som ikke liker dyr.. jeg liker dere bare ikke -Whinete sutrete bitches, som til og med fortsetter med å være whinete sutrete bitches når du har prøvd å forklare dem at de er whinete sutrete bitches på en høfflig måte.. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jenter som åpenbart snakker om dem de har ligget med før! Ikke bare er det turn-off, men jeg vurderer også å kutte kontakten! Nå mener jeg ikke at hun snakker om eksen hun var med i flere år, men når hun ramser opp random strangers. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) -slettet Endret 29. desember 2013 av Dassen Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hurra, for en morsom tråd! Mine turn-offs; Lubbenhet/overvekt uren hud negativ holdning til å prøve noe nytt, fordommer, sosial rarhet og lite imøtekommende gutter gutter som prøver for hardt - MÅ få alle til å le, påklistret smil, plutselige og sterke interesser som aldri har vært der tidligere Ser det er mange gutter som har nevnt jenter med "gi faen" attitude, kan noen gi eksempler? 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Kom på en til. - Gutter som later som om de liker det samme som meg, når det er åpenbart at de absolutt ikke gjør det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå