Lovskogen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Musikksmak som har opphav i Topp 20 Filmsmak som inkluderer Pirates of the Caribean som en god film Mangel på vokaler i tekstmeldinger At hun ikke vet middelveien mellom oversminket og usminket At interessene hennes kun består av "henge med venner, jobbe og dra på fest" Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Øh... jeg hater når folk ikke klarer å sette punktum. Jeg er dribkul ass og i går så kjøte jeg det armbådet asså ; åsså dro vi te byen og møtte den kjekke karen og så gjorde vi det og det dagen etterpå stakk vi for å ete pomfri ;) ;) :) :p Da sukker jeg godt inni meg. Er vel ikke en direkte turnoff men. Mangel på bakkekontakt, egosentrisk og generell stor selvopptatthet er tommel-ned. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 * Alle former for vond kroppslukt * Lange tånegler * Uhøflighet * Gristete og slafsete spising * Flass * Store kviser * Navlelo * Likegyldighet til alt og alle * Latskap * Total mangel på humor * Tynne spinkle kropper * Vorter *Åpne sår og skorper * Matkresen * Klagete Det var noe Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 * Jeg liker fotball!! * "Jeg skal sperme deg i øret" X) * At interessene til personen kun består av "henge med venner, jobbe og dra på fest" . WORD * Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) - Lange tånelger - Vond kroppslukt. - Kjedelig/mindre pene hårfrisyrer/farger. Endret 18. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 *Folk som ikke tar hint *Mangel på manerer *Mangel på normer *Folk som ikke kan si Kjøtt (sier shøtt) *Vond lukt *Upussede tenner *Arrogant oppførsel Kommer mer! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 - evige humørsvingninger - lange negler - stor selvopptatthet - å ta alt bokstavelig - aldri ta intiativ til noe - kverulering - urenslighet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Musikksmak som har opphav i Topp 20 Filmsmak som inkluderer Pirates of the Caribean som en god film Mangel på vokaler i tekstmeldinger At hun ikke vet middelveien mellom oversminket og usminket At interessene hennes kun består av "henge med venner, jobbe og dra på fest" 8179254[/snapback] Den listen er det nærmeste vi kommer en fasit. Endret 18. mars 2007 av J@cob Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) * Alle former for vond kroppslukt* Lange tånegler * Uhøflighet * Gristete og slafsete spising * Flass * Store kviser * Navlelo * Likegyldighet til alt og alle * Latskap * Total mangel på humor * Tynne spinkle kropper * Vorter *Åpne sår og skorper * Matkresen * Klagete Det var noe 8179498[/snapback] enig. men jeg ble så forbanna kvalm nå av dette jeg leste. kjenner jeg må spy. Endret 18. mars 2007 av leinaddd Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 * Navlelo 8179498[/snapback] Navlelo er ikke akkurat noe en kan no for da Men jeg er enig i alle punktene dine. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Navlelo ftw :!: Kan da faen meg ikke noe for det da Endret 18. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ikke kviser heller, for den saks skyld. Edit: CrazyKimmi, om du møter en fyr, som nylig har blitt påkjørt og har et koselig kutt på kinnet, sier du da: "Nei, faen, jeg vil ikke være sammen med deg, det er så utroooooooooolig ekkelt med sår!!1111oneoneone" da? Endret 18. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kutt eller sånne ting er jo hot. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Kutt eller sånne ting er jo hot. 8182205[/snapback] "Hei, vil du komme hjem til meg å se på sårene/kuttene mine?" Funker ikke helt... Og blir litt emo xD Endret 18. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er generelt bare ikke så glad i store sår. I så fall ha en plaster eller bandasje på. Jeg er ikke interresert i å se om det har skiftet farge eller fått skorpe.... Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 De andre har skrevet mye av det jeg også synes er turnoff -hypotese -dårlig ånde -utslåtte tenner -manglende øreflipp -mage i pose på kroppen greie Slikt er usj! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 De andre har skrevet mye av det jeg også synes er turnoff-hypotese -dårlig ånde -utslåtte tenner -manglende øreflipp -mage i pose på kroppen greie Slikt er usj! 8183649[/snapback] Lurer på hva slags mennesker du har vært med. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Dt jeg ikke kan 4dra r jentr som skrivr som d hr lixm å ikke klarer og z-e punktm non stedr å som ikke klarer å skrive shikkli norsk å som gjerne brukr x3me mengdr rare bokstavr å tall å tein som z å x å q å 3 å @ åsså r d turnoff at de skrivr "kul" som ql å avsluttr mld m/koz å klemz å nuzz å shæmpe mazze gla i dæ <3 gid f9z k9z <3 Jess, dette er virkelig ille. En jente som ikke klarer å skrive skikkelig norsk er ekstremt turn-off. Det er også jenter som nærmest bleker håret sitt til det blir selvlysende eller lar seg inspirere av regnbuen, bruker en hel boks hårspray i det hver dag, eller har pannelugg *grøss*. Pannelugg kan bare ikke se bra ut. Jenter som snakker så fort at man må ha med seg båndopptaker og spille av det som blir sagt på halv hastighet for å få med seg det som blir sagt er også en enorm turn-off. Av erfaring er det også disse jentene som, til tross for antall ord, klarer å uttrykke færrest meningsfylte setninger, noe som er en annen turn-off. Jenter med psykopatiske tendenser stiller heller ikke så høyt i kurs hos meg. Det gjør heller ikke de med kraftige humørsvingninger. Regulering er også turn-off, men selv om det begynner å bli en sjeldenhet når det kommer til jevnaldrende, finnes det fortsatt de som har dette. Oppkuttede armer og andre kroppsdeler holder jeg meg også unna. Emo er langt fra sexy. Ring i leppa er også noe jeg ikke takler. Å kysse noe slikt er ikke behagelig i det hele tatt. Det er mye annet som er turn-off, men nå er jeg lei av å liste opp slikt. Endret 18. mars 2007 av -Knuð Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jenter som sier "Neeiiidaaa, jeg har ikke mensen" og så går man ned på henne. Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Six-packer er også litt guffent. Endret 18. mars 2007 av Azubi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå