Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen

Anbefalte innlegg

• Musikksmak som har opphav i Topp 20
  • Filmsmak som inkluderer Pirates of the Caribean som en god film
  • Mangel på vokaler i tekstmeldinger
  • At hun ikke vet middelveien mellom oversminket og usminket
  • At interessene hennes kun består av "henge med venner, jobbe og dra på fest"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øh... jeg hater når folk ikke klarer å sette punktum. Jeg er dribkul ass og i går så kjøte jeg det armbådet asså :p ; :D åsså dro vi te byen og møtte den kjekke karen og så gjorde vi det og det dagen etterpå stakk vi for å ete pomfri ;) ;) ;) ;) :) :) :):p :p :p

Da sukker jeg godt inni meg. Er vel ikke en direkte turnoff men. Mangel på bakkekontakt, egosentrisk og generell stor selvopptatthet er tommel-ned.

Lenke til kommentar

* Alle former for vond kroppslukt

* Lange tånegler

* Uhøflighet

* Gristete og slafsete spising

* Flass

* Store kviser

* Navlelo

* Likegyldighet til alt og alle

* Latskap

* Total mangel på humor

* Tynne spinkle kropper

* Vorter

*Åpne sår og skorper

* Matkresen

* Klagete

Det var noe :roll:

Lenke til kommentar

•  

• Musikksmak som har opphav i Topp 20

• Filmsmak som inkluderer Pirates of the Caribean som en god film

• Mangel på vokaler i tekstmeldinger

• At hun ikke vet middelveien mellom oversminket og usminket

• At interessene hennes kun består av "henge med venner, jobbe og dra på fest"

8179254[/snapback]

Den listen er det nærmeste vi kommer en fasit.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
* Alle former for vond kroppslukt

* Lange tånegler

* Uhøflighet

* Gristete og slafsete spising

* Flass

* Store kviser

* Navlelo

* Likegyldighet til alt og alle

* Latskap

* Total mangel på humor

* Tynne spinkle kropper

* Vorter

*Åpne sår og skorper

* Matkresen

* Klagete

Det var noe  :roll:

8179498[/snapback]

enig. men jeg ble så forbanna kvalm nå av dette jeg leste. kjenner jeg må spy.

Endret av leinaddd
Lenke til kommentar

Ikke kviser heller, for den saks skyld.

Edit: CrazyKimmi, om du møter en fyr, som nylig har blitt påkjørt og har et koselig kutt på kinnet, sier du da: "Nei, faen, jeg vil ikke være sammen med deg, det er så utroooooooooolig ekkelt med sår!!1111oneoneone" da?

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Dt jeg ikke kan 4dra r jentr som skrivr som d hr lixm å ikke klarer og z-e punktm non stedr å som ikke klarer å skrive shikkli norsk å som gjerne brukr x3me mengdr rare bokstavr å tall å tein som z å x å q å 3 å @ åsså r d turnoff at de skrivr "kul" som ql å avsluttr mld m/koz å klemz å nuzz å shæmpe mazze gla i dæ <3 gid f9z k9z <3

Jess, dette er virkelig ille. En jente som ikke klarer å skrive skikkelig norsk er ekstremt turn-off. Det er også jenter som nærmest bleker håret sitt til det blir selvlysende eller lar seg inspirere av regnbuen, bruker en hel boks hårspray i det hver dag, eller har pannelugg *grøss*. Pannelugg kan bare ikke se bra ut.

Jenter som snakker så fort at man må ha med seg båndopptaker og spille av det som blir sagt på halv hastighet for å få med seg det som blir sagt er også en enorm turn-off. Av erfaring er det også disse jentene som, til tross for antall ord, klarer å uttrykke færrest meningsfylte setninger, noe som er en annen turn-off.

Jenter med psykopatiske tendenser stiller heller ikke så høyt i kurs hos meg. Det gjør heller ikke de med kraftige humørsvingninger.

Regulering er også turn-off, men selv om det begynner å bli en sjeldenhet når det kommer til jevnaldrende, finnes det fortsatt de som har dette.

Oppkuttede armer og andre kroppsdeler holder jeg meg også unna. Emo er langt fra sexy.

Ring i leppa er også noe jeg ikke takler. Å kysse noe slikt er ikke behagelig i det hele tatt.

Det er mye annet som er turn-off, men nå er jeg lei av å liste opp slikt.

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...