Gå til innhold

Folding@Home til ps3 i slutten av mars

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

vel og bra det, men hele poenget med F@H til PC er at det heletiden jobber med den ubrukte kraften i PCen, hele tiden. Hvor mange vil bruke PS3'en sin til F@H når de ikke spiller med den på samme måte som til PC?

8176694[/snapback]

Tenkte jeg også på. Spesielt hvis det er et tilleggsprogram som må startes manuelt hver gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Woho, nå har de fokus på ALT annet enn spilling. Hva er PS3, supercomputer eller konsoll? Begynner seriøst å lure.

8176933[/snapback]

Jeg hører også rykter om at Bush skal bruke den til å vinne krigen i Irak. Det viser virkelig hvor kraftig Cell er. Løser kreftgåten, vinner kriger.....alt i 1080p :p

Lenke til kommentar
Jeg hører også rykter om at Bush skal bruke den til å vinne krigen i Irak. Det viser virkelig hvor kraftig Cell er. Løser kreftgåten, vinner kriger.....alt i 1080p :p

8176952[/snapback]

Må være tilfredstillende for Bush å se Saddam dingle i 1080p, eller fly etter afghanske terrorister i full fart, med sixaxis kontroll :p

Lenke til kommentar
vel og bra det, men hele poenget med F@H til PC er at det heletiden jobber med den ubrukte kraften i PCen, hele tiden. Hvor mange vil bruke PS3'en sin til F@H når de ikke spiller med den på samme måte som til PC?

8176694[/snapback]

Tenkte jeg også på. Spesielt hvis det er et tilleggsprogram som må startes manuelt hver gang.

8176907[/snapback]

Nei, du kan stille Folding@home inn til å starte automatisk etter 5-10 minutter 'idleing'.. akkuratt som en screensaver på Windows om du vil. :)

Se siste 'On The Spot' på Gamespot/Videos for mere informasjon, der de demonstrerer endel av det.

Lenke til kommentar
Woho, nå har de fokus på ALT annet enn spilling. Hva er PS3, supercomputer eller konsoll? Begynner seriøst å lure.

8176933[/snapback]

Herregud.. vet du ikke hva PS3 er?

PlayStation 3 (プレイステーション3, Pureisutēshon Surī?, trademarked PLAYSTATION®3,[7] commonly abbreviated PS3) is Sony Computer Entertainment's third video game console. It is the successor to the PlayStation and PlayStation 2. The PlayStation 3 competes with Microsoft's Xbox 360 and Nintendo's Wii as part of the seventh generation of video game consoles.

The console was released on November 11, 2006, in Japan; November 17, 2006, in the United States, Canada, Mexico, Hong Kong and Taiwan; and on March 7, 2007 in Singapore. It will be released on March 22, 2007 in the Middle East, and March 23, 2007[3] in Europe and Australia. It is available in two initial configurations, the 20 GB Basic model and the 60 GB Premium model

Lenke til kommentar
Høres bra ut, selv om jeg aldri har helt satt meg inn i folding@home.

Kanskje MS setter inn topgiret og får til det samme for 360? Muligheten er der.

8179404[/snapback]

Tvilsomt, iom at den vil være underlegen PS3. På samme måte som Nvidia trolig ikke vil slippe en GPU klient, med mindre den vil score høyere enn ATI sin.

Du har PC og ikke satt deg inn i F@H? Skjerpings :)

Lenke til kommentar

Dei som ikkje alt har gjort det får bli med i team Hardware viss dei tek denne funksjonen i bruk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688&hl=

Men kan hvem som helst søke om å få bruke PS3'er til dette, som for eksempel et universitet o.l. Eller blir det bestemt av Sony hvilke prosjekter som godkjennes.?

8176830[/snapback]

Dei som ønskjer kan vel lage/porte tilsvarande program til PS3. Ser ingen grunn til at Sony må godkjenne dette.

Lenke til kommentar
Ah, så det ER en konsoll. Men hvorfor fokuserern den på å samle inn forskningsdata?

8179239[/snapback]

Kvifor fokuserar Wii på vermelding og nyheiter?

Kay

8179396[/snapback]

Fokuserer Wi på værmeldinger og nyheter? Nei, du ser faktisk nyheter om spill til maskinen, men det har vært mye om masse funksjoner til PS3 men veldig lite om kommende spill.

8176933[/snapback]

Du kødder ikke sant??

8180163[/snapback]

Ser det ut som det?

For meg ser det ut som PS3 satser på å være alt annet enn konsoll.

Beklager, var ikke meningen å ha en negativ mening om PS3, vet det er ulovelig.

Lenke til kommentar

8176933[/snapback]

Ah, så det ER en konsoll. Men hvorfor fokuserern den på å samle inn forskningsdata?

8179239[/snapback]

Så du mente egentlig at du er positiv til Folding@Home med disse innleggene?

Lenke til kommentar

Dette er et konsollforum, jeg diskuterer PS3 som en konsoll, at folk tar det jeg sier og vrir det til noe negativt kan ikke jeg noe for. Mente ingen ting negativt med det jeg sa (ikke at jeg skjønner hvordan folk klarer å vri det rundt men men).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...