Gå til innhold

Star Wars anbefalinger


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jedi Knight 2 (Jedi Outcast) og Jedi Academy er to veldig gode spill som er hvert å ha mener nå jeg. :) Har også kommet over en veldig fin pakke vist du er intresert i å prøve litt forskjellig.

Star Wars Best Of PC som inkluderer:

-Star Wars Empire at War

-Star Wars Battlefront

-Star Wars Republic Commando

-Star Wars Knights of the Old Republic

-Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

Bonus: Star Wars Galaxies 14 day trial

 

Der, vist jeg ikke tar helt feil har vel alle de fått god kritikk. Selv har jeg bare spilt SWG, Jedi Outcast og Knights of the old Republic fra den pakken. Men har hørt mye fint om Battlefront også. Ligger på rundt 300 i pris så det er jo genialt. Skal finnes i de fleste butikker og tror eg, ellers har cdon.com den! Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Har du litt flaks, får du tak i windows versjonene av TIE Fighter og X-Wing. De funker flott i XP (i motsetning til dos versjonene, som krever endel konfigurering for å få til å kjøre greit).

 

TIE Fighter er tidenes beste space simulator. Morsomt å skyte istykker rebel scum er det også :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg anbefaler SW Battlefront II [ enern spiller jeg bare fordi toeren hacker fro mye]

 

Jeg anbefaler den fordi du kommer til og like den vis du liker kloner, droider eller stormtropper eller vis du har mere smak for jediriddere så kan den også være god men da ville jeg heller kjøpt kotOR2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...